اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

2 عضو جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده منصوب شدند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی احکامی جداگانه صدیقه حجازی و مرضیه عبدلی را به‌عنوان اعضای جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده منصوب کرد.

2 عضو جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده منصوب شدند

به گزارش گروه ددانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صدیقه حجازی و مرضیه عبدلی را به عنوان عضو شورای فرهنگی و  اجتماعی خانواده و زنان منصوب کرد.

متن  این احکام به شرح ذیل است:

«سرکار خانم صدیقه حجازی؛

با اعتماد به فضل الهی و نظر به معرفی رئیس دستگاه متبوع و به استناد بند ۱۱ ماده ۳ آیین‌نامه شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان(ستاد راهبری و نظارت خانواده و زنان)؛ سرکار عالی را به‌ عنوان عضو شورای فرهنگی واجتماعی خانواده و زنان منصوب می‌کنم.
امید است با استعانت از الطاف بی پایان الهی و در پرتو تلاش و همکاری سرکار عالی با این شورا و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ شاهد اثرگذاری بیشتر شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در دوره جدید باشیم.
عبدالحسین خسروپناه

سرکار خانم مرضیه عبدلی؛

با اعتماد به فضل الهی و نظر به معرفی رئیس دستگاه متبوع و به استناد بند ۱۱ ماده ۳ آیین‌نامه شورا ی فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان(ستاد راهبری و نظارت خانواده و زنان)؛ سرکار عالی را به‌ عنوان عضو شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان منصوب ‌می‌کنم.
امید است با استعانت از الطاف بی پایان الهی و در پرتو تلاش و همکاری سرکار عالی با این شورا و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ شاهد اثرگذاری بیشتر شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در دوره جدید باشیم.»

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول