اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بسته خبری پلیس کرمان| از کشف بیش از ۸۰۰ کیلو مواد مخدر تا کلاهبرداری یک‌میلیاردی از طریق فضای مجازی

در بسته خبری امروز پلیس کرمان از کشف محموله‌های مواد مخدر تا کلاهبرداری در پی دوست‌یابی خبر می‌خوانید.

بسته خبری پلیس کرمان| از کشف بیش از ۸۰۰ کیلو مواد مخدر تا کلاهبرداری یک‌میلیاردی از طریق فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی ارزوئیه از کشف ۲۱۲ کیلو مواد مخدر از یک دستگاه پژو عبوری از جاده‌های فرعی این شهرستان خبر داد.

علی اسفندیاری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین موادمخدر از محدوده یکی از مناطق روستایی این شهرستان مطلع و در یکی از محورهای منتهی به این منطقه مستقر شدند.

گلمیخ؛ سد راه محموله ۲۱۲ کیلویی مواد مخدر

وی بیان داشت: مأموران هنگام پایش این محور به یک دستگاه پژو مشکوک و به آن دستور ایست دادند که در پی افزایش سرعت و فرار این خودرو به سمت روستاهای اطراف، یک تیم دیگر از ماموران با استفاده از گلمیخ این خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ارزوئیه تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 86 کیلو و300 گرم تریاک و 126کیلو حشیش که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمت های مختلف آن جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از واکاوی اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کلاهبرداری یک میلیاردی در پی دوست‌یابی مجازی

محمدرضا رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت: به‌دنبال ارجاع پرونده کلاهبرداری از طریق یک کانال دوست و همدم‌یاب در فضای مجازی به پلیس فتا استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در روند رسیدگی به این پرونده مشخص شد گرداننده کانال مذکور برای انجام فعالیت خود اقدام به اخذ مبلغ یک‌میلیارد ریال از شاکی کرده که با انجام اقدامات تخصصی در سریع‌ترین زمان ممکن ادمین کانال شناسایی و پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ رضایی با تاکید بر هوشیاری نسبت به تبلیغات غیر قانونی کانال‌های دوست‌یابی، همدم‌یابی و ... در فضای مجازی که در نهایت منجر به تحمیل خسارت‌های مالی، کلاهبرداری و اخاذی می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: عضویت در این کانال‌ها علاوه بر کلاهبرداری‌های مالی احتمال بروز صدمات روحی و روانی را در پی دارد و لازم است شهروندان به هیچ عنوان فریب اینگونه تبلیغات را نخورند.

انتقال شبانه ۶۷۰ کیلو تریاک ناکام ماند

سردار ناصر فرشیددر تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی از عبور یک دستگاه وانت حامل محموله سنگین موادمخدر از حوزه جنوب استان به مقصد مرکز استان مطلع و طی یک عملیات شبانه در محور جیرفت - کرمان مستقر شدند.

وی افزود: استقرار همرزمان انتظامی در این محور و پایش نامحسوس خودروهای عبوری تا ساعاتی پس از نیمه شب ادامه داشت تا اینکه وانت مورد نظر مشاهده و با سرعت عمل تیم‌های مستقر در ادامه این مسیر متوقف شد.  

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این وانت 670 کیلو تریاک کشف و طی این عملیات شبانه و فوق‌العاده سرعتی دو متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول