اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اسلام آبادغرب گفت: اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است که با توجه به طرح‌های در حال اجرا در این شهرستان، باید در راستای تأمین نیروی کار مورد نیاز در سال‌های آتی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشت.

اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث سبزواری رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اسلام آبادغرب در مراسمی که در راستای گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: جنبش دانشجویی به عنوان یک جنبش فعال، عدالت‌خواه، آرمان‌گرا و استکبارستیز تا به امروز همچنان  در تمامی فراز و نشیب‌های انقلاب و نظام پیشرو، فعال و نقش‌آفرینی کرده است. 

وی ادامه داد: نقش‌آفرینی دانشجویان در دفاع مقدس و امروز با پیشرفت‌های علمی در بخش‌های مختلف صنعت هسته‌ای، پزشکی، نظامی، موشکی و ماهواره‌ای تا سلول‌های بنیادی افتخاری برای انقلاب اسلامی توسط این نسل جوان است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اسلام آبادغرب یادآور شد: تقدیم ۳ هزار و ۹۷ شهید دانشجو در دوران دفاع مقدس برگ‌زرینی برای دانشگاه‌ها است و ادامه این روند نویدبخش رسیدن به قله علم است که در کشور شکل گرفته و ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی است علاوه بر تعلیم، دانش مهارت‌های علمی آموزش داده و در پوسته آن مهارت فناوری دارد چنین دانشگاهی می‌تواند برای جوانان شهر کارآفرینی اشتغالزایی به دنبال داشته باشد و برای توسعه منطقه‌ای شهرستان برنامه محور باشد. 

سبزواری عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای اسلام آبادغرب به عنوان تنها دانشگاه مهارتی و دولتی با تحصیل رایگان و پتانسیل عظیمی در جذب دانشجو، می‌تواند در تربیت و نیروی مورد نیاز صنایع شهرستان نقش مهمی ایفا کند. 

وی در پایان با اشاره به سیاست‌های درست دولت مردمی، تلاش و کوشش مسوولان شهرستان، گفت: اسلام آبادغرب در حال گذر از یک شهر سنتی به صنعتی است که با توجه به طرح‌های در حال اجرا، احداث صنایع موجود و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛ باید برنامه‌ریزی بازم را در راستای تامین نیروی کار مورد نیاز در سال‌های آتی داشت.

 

*دانشجویان افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی هستند

بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب نیز، اظهار کرد: در دو برهه تاریخی در بحث انقلاب اسلامی و بحث تسخیر لانه جاسوسی دانشجویان خط امام در واقع انقلاب دوم را رقم زدند، برای جامعه دانشجویان این مایه افتخار، سربلندی و سرافرازی است؛ چون از انسانیت، آزادی و استقلال ملت ایران دفاع کردند.

وی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس، دانشجویان در سنگر علم، هویت‌سازی و مرجعیت علمی برای ایران انقلاب اسلامی افتخارآفرینی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب افزود: دانشجویان منشاء پیشرفت تعالی و اقتدار یک کشور، افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی هستند و اساتید دانشگاه‌ها در واقع فرماندهان این جبهه هستند.

وی گفت: دانشجویان در حال حاضر عرصه علم در واقع جهاد علمی را در اختیار دارند تا انقلاب و ملت را به جایگاه بالای علمی و افتخارآفرینی برسانند. 

یوسف‌وند در پایان، گفت :دشمن با دو هدف؛ نابودکردن انقلاب اسلامی و تصرف کشور سرافکنده شده بحمدالله نه سرزمینی از دست دادیم و نه انقلاب، انقلاب اسلامی ما در تمام جهان و محور مقاومت  با فرهنگ و تفکر بسیجی و مقاومت کارش را پیش می‌برد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول