اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت 2700 داوطلب در جمعیت هلال احمر

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: 2 هزار و 700 داوطلب در جمعیت هلال احمر در سراسر کشور فعالیت دارند.

فعالیت 2700 داوطلب در جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اهورا احمدی بعد از ظهر امروز در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب در سالن کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، افزود : در طی یکسال اخیر در حوزه داوطلبان ۲ هزار ۱۰۰ پروژه انجام شده است.

وی داوطلبان هر کشور را سرمایه های اجتماعی آن کشور دانست و تصریح کرد : بر اساس اعلام فدراسیون در کل دنیا نزدیک به ۲۰ میلیون داوطلب داریم که بیش از ۱۰ درصد آن داوطلب در ایران هستند.

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد : تعداد داوطلبان کشور ۲ هزار ۷۰۰ نفر هستند که هرسال رشد چشمگیری را در این حوزه داریم.

احمدی افزود : طی یکسال گذشته تدوین آئین نامه عضویت برای اولین بار در تاریخ هلال احمر اتفاق افتاد  و توسعه زیرساخت نرم افزاری هلال احمر شکل گرفت و سامانه بانک امانات و تجهیزات پزشکی هلال احمر اندازی شد.

وی گفت: در یکسال گذشته ۲ هزار ۷۳۸ خدمت داوطلبانه که سرمایه اجتماعی است انجام شده است .

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد : در سال گذشته با کمک خیران و منابعی که دولت در اختیار هلال احمر قرار داده به ۱۲۰ هزار نفر نیازمند بیش از ۲۸۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

احمدی گفت : با کمک خیران حدود ۱۰۰ هزار سبد معیشتی برای ۶۸۰ هزار نفر توزیع شد و حدود ۲۰۰ هزار بسته معیشتی با کمک و مشارکت‌های خیران و کمک‌های مردمی اهدا شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول