اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ابتکار جالب معاونت فرهنگی شهرداری کرمان برای جلب توجه مسوؤلان به وضعیت نامطلوب یک میدان فرهنگی و مذهبی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان گفت: امروز فعالیت های فرهنگی شهرداری کرمان را به‌صورت نمادین به این میدان منتقل کردیم تا توجه مرد و مسوؤلان را به نارسایی‌ها و مشکلات میدان شهداء جلب کنیم.

ابتکار جالب معاونت فرهنگی شهرداری کرمان برای جلب توجه مسوؤلان به وضعیت نامطلوب یک میدان فرهنگی و مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا شیخ‌شعاعی اظهار داشت: وضعیت میدان شهداء(مشتاق) مورد رضایت هیچ کس نیست، مردم، مسوؤلان، ذی‌نفعان، ذی‌اثران، زائران و مسافران از این وضعیت ناراضی‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان اضافه کرد: در میدان شهداء مقبره «مشتاق علی‌شاه» به عنوان یک اثر فرهنگی و تاریخی و مهمتر از آن، مسجد جامع کرمان به عنوان یک میراث تاریخی و مذهبی نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

وی افزود: امروز فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان را به‌صورت نمادین به این میدان منتقل کردیم تا توجه مردم و مسوؤلان را به نارسائی‌ها و مشکلاتی که در این میدان وجود دارد، جلب کنیم و مقدمه‌ای برای انجام هماهنگی‌های لازم برای بهبود وضعیت میدان شهداء باشد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول