اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رونمایی از 14 کتاب علمی و پژوهشی ندسا در جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی

به مناسبت هفته دانش و پژوهش اولین جشنواره سردار شهید حاج عبدالله رودکی در نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

رونمایی از 14 کتاب علمی و پژوهشی ندسا در جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با هفته دانش و پژوهش اولین جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی در ستاد نیروی دریایی سپاه با حضور دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی ازفرماندهان و مسئولین  لشکری و کشوری برگزار شد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نامگذاری این جشنواره به نام  سردار شهید حاج عبدالله رودکی گفت: شاید رودکی نمونه یک پاسدار شجاع و دانشمند معرفی بود که نقش موثری در دست یابی به علوم و فنون دریایی ایفا کرد.  
   
سردار تنگسیری  با اشاره به این فرمایش از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که  " علمی با موضوعات برخورد کنید"  اظهار داشت: حوزه دریا و رزم در  دریا  مستلزم داشتن علوم خاص و به روز است و این امر نیازمند داشتن پشتکار علمی و تحقیق و مطالعات گسترده و بکار گیری این علوم برای رسیدن به تکنولوژی برتر در سطح دنیا است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیشرفت های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرده و آن را نتیجه تلاش و کوشش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دانست و این اطمینان را داد که ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد این خواهیم بود که کشورمان مرجع علم در دنیا شود.

سردار حسین عیسایی سخنران دیگر این جشنواره گفت: علم نافع علمی است که نتیجه بدهد و برای پاسداری از انقلاب اسلامی موثرومرجع ساز باشد، یعنی در لبه دانش حرکت کند و قله دانش را به نمایش بگذارد.
 
سردار حسین عیسایی  علم را عامل اقتدار و عزت، استقلال امنیت و مصونیت و رونق نشاط جامعه لازمه تمدن سازی، لازمه زندگی دنیایی امروز و لازمه ادای حق مردم در عرصه بین الملل برشمرد.

دریادار دوم پاسدار احمد راستی معاون دانش و پژوهش ندسا به عنوان دبیر جشنواره شهید رودکی نیروی دریایی سپاه  خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه امروز توانسته است به واسطه استفاده از علم و دانش و پژوهش و به دست آوردن فنآوری های جدید و منحصر به فرد در تولید و به کار گیری تجهیزات تخصصی خود سیادت خود را در دریا و آبهای دوردست اثبات کند.

پایان بخش جشنواره نیز تقدیر از نفرات  برتر، رونمایی از 14 کتاب علمی پژوهشی ندسا و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه پژوهش بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول