اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لاوروف: روش حملات اسرائیل به غزه را قابل قبول نمی‌دانیم

وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت که مسکو نمی‌توان روش‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ علیه جنبش مقاومت حماس را قابل قبول بداند.

لاوروف: روش حملات اسرائیل به غزه را قابل قبول نمی‌دانیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) نحوه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را غیرقابل قبول توصیف کرد.

لاوروف طی سخنرانی در مجلس سنای روسیه گفت که مسکو نمی‌توان روش‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ علیه جنبش مقاومت حماس را قابل قبول بداند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «ما از همان ابتدا حمله تروریستی حماس در ۷ اکتبر علیه غیرنظامیان اسرائیلی را به شدت محکوم کردیم و فوراً خواستار سرکوب این گونه فعالیت‌های تروریستی شدیم».

وزیر خارجه روسیه اما تصریح کرد: «در عین حال، ما نمی‌توانیم آن روش‌هایی را که [از سوی اسرائیل] علیه حماس مورد استفاده قرار گرفت و غیرنظامیان [غزه] بیشترین آسیب را از آن متحمل شدند، قابل قبول تشخیص دهیم».

طبق این گزارش، لاوروف با بیان اینکه ظاهرا تل‌آویو بر این باور است که حق دارد حماس را به هر وسیله‌ای نابود کند، اظهار داشت: «نتیجه چنین تفکری را به شکل تعداد زیادی تلفات در نوار غزه از ۷ اکتبر زمانی که حمله اسرائیل آغاز شد، شاهد هستیم».

به نوشته اسپوتنیک، وی با وحشتناک توصیف کردن وضعیت انسانی در نوار غزه، افزود: «محله‌ها با خاک یکسان می‌شوند، بیش از ۱۸ هزار غیرنظامی در حال حاضر کشته شده‌اند، این رقم هر روز در حال افزایش است، دو سوم آنها زن و کودک هستند».

پیش از این نیز «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین گفته بود که تا زمانی که درگیری و حملات در نوار غزه ادامه دارد، نمی‌توان اوضاع این باریکه را دوباره باثبات کرد. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول