اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تجلیل از ۴۰ نفر از برترین‌های بسیج در شمال غرب شیراز

عصر امروز جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه ناحیه محمد رسول اله (ص) با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر در سالن همایش راه آهن فارس برگزار شد.

تجلیل از ۴۰ نفر از برترین‌های بسیج در شمال غرب شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز  در مراسم  جشنواره مالک اشتر بسیج  این ناحیه با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل از برترین های بسیجیان هرساله برگزار می گردد گفت: ششمین جشنواره مالک اشتر بعد از ارزیابی ها  این سپاه ناحیه ۴۰ نفر از برترین های بسیج شامل فرمانده پایگاه،  حوزه و ستاد ناحیه تجلیل شدند. 

وی تصریح کرد : بسیجیان در زمینه های گوناگون مناسبت های ملی و مذهبی،  مسائل  امنیتی  و مقابله با نا آرامی ها ، خدمات دهی به محرومان ، فضای مجازی پای کار انقلاب و حرف برای گفتن دارند .

سرهنگ احمدی جابری تصریح کرد : کمیته خادم شهدا ناحیه  این روزها در  استقبال وداع با شهید گمنام در شهر و دیار مان با برنامه ریزی ها ۴۰۰ نقطه مدارس ، مساجد  در راستای ترویج فرهنگ سیره شهدا مشغول اند 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان بدون  تجهیزات و امکانات به وظیفه و تکلیف خود عمل می نمایند گفت: برای احداث  ساختمان این سپاه که طی ۱۲ سال اخیر یکی آرزوهای بسیجیان در شمال غرب می باشد با  تدبیر و مساعدت فرمانده سپاه فجر در مرحله بتون ریزی است و امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول