اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فروش آنلاین دارو ممنوع است

رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: ورود پلتفرم‌ها به عرضه دارو خطربزرگی است و دارو نباید در محلی جز داروخانه توزیع شود.

فروش آنلاین دارو ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی جعفری نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشست خبری انجمن داروسازان خراسان رضوی اظهار کرد: کمبودهای دارویی همچنان موجود است.

وی با اشاره به تصویب قیمت شیرخشک در داروخانه‌ها به قیمت ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان افزود: شیر خشک آزاد به قیمت ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان به فروش می رسد اما مقرر شد در داروخانه ها به قیمت ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان به فروش برسد و بیمه سلامت ما به تفاوت قیمت آن را به داروخانه ها پرداخت کند. 

رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر ممنوعیت فروش دارو در فضای مجازی، گفت: ورود پلت فرم ها به عرضه دارو خطربزرگی است زیرا سلامت مردم به خطر می افتد.

جعفری نژاد متذکر شد: شرایط باید به‌گونه‌ای مدیریت شود که داروی موردنیاز مردم در نزدیک‌ترین داروخانه در دسترس موجود باشد. 

وی با بیان اینکه قیمت دارو مصوب و ثابت است، اظهار کرد: تمام افرادی که در صنعت دارو فعالیت دارند موظف هستند دارو را به همین قیمت به فروش برسانند.

رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی اضافه کرد: ورود کسب و کارهای مجازی به صنعت داروسازی مسائل بدی را به دنبال دارد و سلامت مردم به خطر می افتد.

پایان پیام/ ۷۰۰۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول