اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توضیحات مدیر بهزیستی اصفهان درباره حضور فرماندار با صندلی چرخدار در مراسم معلولان

مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: اقدام فرماندار اصفهان جهت حرکت با ویلچر مطالبه معلولان جسمی حرکتی بود تا مشخص شود آیا شخص فرماندار می‌تواند از طریق ویلچر در مبلمان شهری حرکت کند؟

توضیحات مدیر بهزیستی اصفهان درباره حضور فرماندار با صندلی چرخدار در مراسم معلولان

جواد سلمانی، مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی معلولان، شهرداری بهارستان در جشنی ویژه معلولان، هدایایی را به این افراد اهدا کرد و اقدام فرماندار اصفهان جهت حرکت با ویلچر مطالبه معلولان جسمی حرکتی بود تا مشخص شود آیا شخص فرماندار می‌تواند از طریق ویلچر در مبلمان شهری حرکت کند؟

وی افزود: مطالبه جدی معلولان جسمی حرکتی در شهر اصفهان این است که بسیاری از مبلمان شهری مناسب تردد این معلولان نیست؛ فضای سالن برگزاری مراسم روز معلولان برای تردد معلولان جسمی حرکتی مناسب نبود و فرماندار اصفهان خواستار اصلاح آن شد.

سلمانی خاطرنشان کرد: معلولان جسمی حرکتی از حرکت فرماندار اصفهان خوش‌حال شده و این اقدام فرماندار قابل تحسین است که برای اولین بار توسط یک مقام ارشد شهر انجام شد همچنین مطالبه معلولان این است که همه مدیران ادارات حداقل برای یک بار این شیوه تردد معلولان را امتحان کنند که باعث درک شرایط می‌شود.

مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان تصریح کرد: مبلمان شهری و فضای ادارات باید به نحوی مناسب سازی شود که برای تردد معلولان جسمی حرکتی یا نابینایان مناسب باشد، امید می‌رود این اقدام فرماندار، توسط دیگر مدیران نیز انجام شود تا متوجه شوند آیا فضای اداره خودشان برای تردد یک معلول مناسب است یا خیر.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول