اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد و گفت: در این ارتباط هشت نفر دستگیر شدند.

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه‌جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان دیلم، حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی، به چند دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل لپ‌تاپ، لوازم برقی خانگی، اسباب‌بازی، لوازم آشپزخانه و ابزارآلات فاقدمجوز و مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: در این ارتباط هشت نفر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول