اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ارتقای دانشیاری 8 عضو هیئت علمی هیأت ممیزه مراکز آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌ای- دانشگاهی

دبیر هیأت ممیزه مشترک مراکز و موسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌­ای – دانشگاهی از ارتقای 8 نفر از اعضای هیات علمی این هیات ممیزه به مرتبه علمی دانشیاری خبر داد.

ارتقای دانشیاری 8 عضو هیئت علمی هیأت ممیزه مراکز آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌ای- دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی توکلی دبیر هیات ممیزه مشترک مراکز و مؤسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌­ای – دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دومین جلسه از هفتمین دور هیات ممیزه مشترک که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه و هیات ممیزه مشترک و اعضای حقیقی و روسای مراکز و موسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه­ای – دانشگاهی که در سالن جلسات دفتر ریاست جامعه المصطفی العالمیه تشکیل شد، با ارتقای 8 نفر از اعضای هیات علمی این هیات ممیزه به مرتبه دانشیاری موافقت شد.

توکلی افزود: در این جلسه حجج‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم بشیری گورتی و حسین نقوی از مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و سید میرصالح حسینی جبلی از جامعه المصطفی العالمیه و مهراب صادق نیا از دانشگاه ادیان و مذاهب و کامران اویسی و غلامحسین گرامی از دانشگاه معارف اسلامی و مهدی نصرتیان اهور و سرکار خانم پوران میرزائی از دانشگاه قرآن و حدیث از ارتقاء یافتگان به مرتبه علمی دانشیاری هستند.

توکلی درپایان خاطرنشان کرد: دبیرخانه مراکز و موسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه­‌ای – دانشگاهی متشکل از 17 مرکز و مؤسسه آموزشی عالی و پژوهشی حوزه‌­ای – دانشگاهی بوده و هم اکنون دارای بیش از 820 عضو هیأت علمی است و از این تعداد 44 نفر با مرتبه استاد تمام، 198 نفر با مرتبه دانشیار، 565 نفر با مرتبه استادیار و 13 مربی در این مراکز و موسسات مشغول فعالیت علمی هستند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول