اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«مضطر» از امشب روانه آنتن می‌شود+فیلم

مستند «مضطر» با پرداختن به تابلو نقاشی جدید حسن روح‌الأمین با حضور چهره‌هایی از جمله آیت‌الله میرباقری، ابراهیم حاتمی‌کیا، یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی رجبی دوانی، سید محمود رضوی و... روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

«مضطر» از امشب روانه آنتن می‌شود+فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، جدیدترین تابلوی نقاشی حسن روح‌الامین با عنوان «مضطر» پنجشنبه شب ۱۶ آذر ماه در هیأت «رایه‌العباس» در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر که حاج محمود کریمی به مدت ۲ شب در آنجا مراسم نوحه و عزاداری داشت، رونمایی شد. 

برنامه مستندگونه «مضطر» نیز که با توجه به رونمایی نقاشی جدید نقاش جوان آئینی، حسن روح‌الامین تهیه و تولید شده،‌ قرار است به مدت 3 شب از قاب تلویزیون پخش شود.

در مستند مضطر حاج محمود کریمی با حسن روح‌الأمین درخصوص طراحی تابلو و حس و حال آن به گفت‌وگو می‌نشیند و در بخش‌هایی از برنامه به نقطه نظرات استاد غلامرضا سازگار، آیت‌الله میرباقری، ابراهیم حاتمی‌کیا، یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی رجبی دوانی، سید محمود رضوی پیرامون این اثر منحصر به فرد پرداخته می‌شود.

 

 

این اثر حسن روح‌الامین نمایی از مبارزه حضرت امام حسین علیه السلام و دقایقی قبل از ایستادگی‌ و شهادت ایشان را به تصویر می‌کشد. «مضطر» روایتگر دقایق پایانی عمر امام حسین(ع) و حرکت دشمنان به سمت خیمه‌های خانواده آن حضرت است.

مستند «مضطر» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که از جمعه 24 تا یکشنبه 26 آذر ساعات 18 و 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول