اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«مشت در نمای درشت» روایتی مستند از فراز و فرودهای زندگی سیدحسن حسینی

در آستانه نمایش در هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، پوستر و لوگوی فیلم مستند سینمایی «مشت در نمای درشت» روایتی مستند از فراز و فرودهای زندگی سیدحسن حسینی شاعر برجسته رونمایی شد.

«مشت در نمای درشت» روایتی مستند از فراز و فرودهای زندگی سیدحسن حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند سینمایی «مشت در نمای درشت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدصالح حجت‌الاسلامی و محصولی از مرکز هنری رسانه‌ای سلوک، در بخش نمایش ویژه هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» اکران خواهد شد.

این فیلم مستند در اولین روز از جشنواره «سینماحقیقت»؛ روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ساعت ۲۲ در سالن ۴ پردیس سینمایی چارسو روی پرده می‌رود.

همزمان با اولین اکران «مشت در نمای درشت» در جشنواره «سینماحقیقت»، پوستر رسمی این فیلم مستند با طراحی وهب رامزی و لوگوی فیلم با طراحی محمد اسفندیاری رونمایی و منتشر شد.

«مشت در نمای درشت» نمایی سینمایی از فراز و فرودهای زندگی هنری و حرفه‌ای شاعری برجسته است که از زبان خود، خانواده، دوستان و همکارانش روایت می‌شود. در این فیلم مستند درباره ابعاد هنری و فعالیت‌های زنده‌یاد سیدحسن حسینی مصاحبه شده است که اسامی مصاحبه‌شوندگان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: اسماعیل امینی، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، محمدرضا ترکی، زهیر توکلی، سید حسین حسینی، سیدحامد حسینی، مرتضی سرهنگی، هادی سعیدی کیاسری، حسن صیادی، محمدصادق صیادی، محمد عزیزی، حسین قلعه‌قوند، شهرام گیل‌آبادی، جواد محقق، یوسفعلی میرشکاک، سید احمد نادمی و سعید یوسف‌نیا.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول