اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سرمربی تیم روسیه: سنت‌های اصیل لارستان ما را شگفت زده کرد

بسو زوئیدزه سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه در نشست خبری پیش از بازی های دوستانه ایران و روسیه گفت: در ورود به لارستان با سنت های اصیل و برخورد پر احترام ایرانی ها روبه رو شدیم، ایران یکی از تیم های قدرتمند دنیا است و امیدوارم بازی خوبی را برای تماشاگران به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم روسیه: سنت‌های اصیل لارستان ما را شگفت زده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، نخستین نشست خبری پیش از بازی های دوستانه فوتسال تیم های ایران و روسیه به میزبانی لارستان با حضور سرمربیان و کاپیتان های دو تیم برگزار شد.

 سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال روسیه با اشاره به میزبانی شهرستان لار برای برگزاری بازی های دوستانه با تیم ملی ایران نسبت به این دیدار صحبت کردند.

 سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه در این نشست اظهار داشت:  خیلی خوشحالیم از اینکه اینجا هستیم ما با برخورد پر احترام مردم لار روبه رو شدیم، سنت های اصیلی که در این منطقه بود ما را خوشحال و شگفت زده کرد.

بسو زوئیدزه گفت: حدودأ ده سال است که روی تیم ایران شناخت داریم و می دانیم که تیم ایران یکی از بهترین تیم هاست و امیدواریم که نتیجه خوبی را در این مسابقات کسب کنیم.

وی افزود: ما اول از همه از اینکه از روسیه دوریم احساس ناراحتی داریم اما حضور در میان دوستان ایرانیمان این خلأ را برای ما پُر کرده است و از این بابت خوشحالیم.

آرتوم آنتوشکین کاپیتان تیم روسیه در این نشست اظهار داشت: احساس بسیار خوبی از حضور در میان مردم ایران داریم، مدتی است که در کنار هم بازی نکرده ایم و امیدوارم که نتیجه خوبی باشد برای هر دو تیم هرچند که نتیجه چندان مهم نیست. 

ایران یک تیم قوی است

سرمربی تیم روسیه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص حضور در شهر لار گفت: حس مذهبی که در این شهر است بسیار قابل توجه است،  وقتی وارد این استادیوم شدم حس کردم که در مسابقات جهانی شرکت میکنم و این کنفرانس کنفرانسِ مسابقات جهانی است.

بسو زوئیدزه درباره ارزیابی از تیم ملی ایران گفت: ابتدا برگردیم به خاطرات بازی های سال ۲۰۱۶  و زمانی که ایران برزیل را در یک هشتم نهایی شکست داد و این یک مسئله مهمی برای ما بود که ایران  سطح بسیار بالایی دارد، تیم روسیه هم در این مدت در حال پیشرفت بوده است. تلاش میکنیم که تماشاگران بازی بسیار خوب و مهیجی را تماشا کنند. برای دیدار فردا نیز  بازی مهیجی را خواهیم داشت.

 

وی درخصوص ترکیب تیم روسیه و  آنالیز تیم ایران عنوان کرد: همه بازیکنان ما از سطح بالایی برخوردارند سه تن از بازیکنان ما در لیگ های پرتغال و اسپانیا هستند  و فرقی میان بازیکنان اصلی و ذخیره نیست و تیممان را همیشه در سطح بالا نگه می داریم. در موقعیتی هستیم که تیم در حال تغییر است و بازیکنان جوان را وارد تیم می کنیم و در هر صورت آماده مسابقه هستیم.

بسو زوئیدزه افزود: ما به تیم ملی ایران بسیار احترام میگذاریم ایرانی ها تاریخ بسیار غنی دارند، سخت است که بخواهیم در مورد نقاط ضعف تیم ملی ایران سخن بگوییم زیرا این تیم سرمربی بسیار قوی دارد و این تیم همیشه آماده و قوی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: جوانگرایی را از زمان ورودم مدنظر داشتم؛علت عدم حضور لژیونرها مصدومیت است

سرمربی تیم فوتسال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی های دوستانه در برابر تیم روسیه گفت: خونگرمی مردم لارستان بسیار من را مجذوب کرده است، برای یک مسابقه مهیج و دوستانه آماده ایم‌

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری قبل از نخستین بازی دوستانه با تیم روسیه اظهار داشت: تصمیم برگزاری این دیدار به میزبانی لار پیشنهاد وزیر ورزش بود که من در ابتدا معترض بودم اما آنچه که برای من بیش از مسابقات و مساسل فنی اهمیت دارد حضور در میان مردم خونگرم لارستان است، من شرمنده آنها شدم و پشیمانم چرا که دو بار در ماه رمضان من را دعوت کردند اما نتوانستم حضور داشته باشم.

وحید شمسایی افزود: نکته جالبی که وجود دارد این است که تمام بلیت‌های این دو بازی کمتر از سه ساعت به فروش رسید و این نشانه ای از عشق و علاقه مر م این شهر نسبت به ورزش است.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به پرسشی  در مورد کفپوش محل برگزاری مسابقه که مورد اعتراض او بوده است گفت:  به من اطلاع دادند در این سالن مسابقات هندبال برگزار می‌شود، کفپوش هندبال با چسب است و برای فوتسال مناسب نیست البته با احترام به رشته هندبال، مشکل دیگر اندازه قانونی دروازه‌ها بود که دوستان الان گفتند این‌ مسئله حل شده است.

سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: چون اولین بار است که لار میزبان مسابقات بین المللی است طبیعتأ پیش بینی می شود که نقص هایی وجود داشته باشد و ما خواسته ایم که این ایرادات برطرف شود.

شمسایی در مورد جوانگرایی در این تیم عنوان کرد:  من از زمان ورودم، تصمیم به تغییرات در تیم ملی گرفتم و این کار را  انجام دادم تا بازیکن جوان و با تجربه در کنار هم باشند.

وی درباره عدم حضور لژیونرها و حذف افرادی از لیست تیم فوتسال تصریح کرد: بازیکن هایی دعوت شده بودند و شرایط تفکری فنی باعث شد که از  چند نفر جدا شویم، در مورد لژیونرها چند  تن از لژیونرها حسین طیبی و مسلم مراد پور، مهدی اسدشیر و امیرحسین داوودی بخاطر مصدومیت حضور ندارند، این مسئله جزئی از ورزش است.

شمسایی درمورد پیش بینی نتیجه بازی ها و نقاط قوت و ضعف تیم مقابل عنوان کرد: بعد از جنگ روسیه و اوکراین به دلیل اینکه هیچ تیمی با روسیه بازی نمیکرد ما شاهد بازی از این تیم نبوده ایم که بخواهیم آنها را آنالیز کنیم بجز بازی که اخیرأ در برابر ویتنام داشتند و از لژیونرها استفاده نکرده بودند.

وی گفت: چیزی که برای ما مهم است این است که از بازی دوستانه درس بگیریم و بازیکنان جوان ما تجربه کسب کنند بعد از آن به دنبال کسب قهرمانی آسیا هستیم، امیدواریم که مردم از نوع بازی لذت ببرند، چون بازی دوستانه است اتفاق خاصی نخواهد افتاد و هدف ما مچ کردن بازیکن ها برای بازی های آسیا است.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول