اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگ‌های پاییزی درختان چهارباغ اصفهان جمع آوری نمی‌شود

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان از انتخاب تعدادی از خیابان‌های شهر از جمله چهارباغ خواجو برای جمع آوری نکردن برگ‌های زرد و خشک پاییزی خبر داد.

برگ‌های پاییزی درختان چهارباغ اصفهان جمع آوری نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، رامین میرعسگری، رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت:
مدیریت شهری تصمیم دارد مانند هر سال برگ‌های خشک و زرد پاییزی در برخی از خیابان‌های شهر را جمع‌آوری نکند تا شاهد زیبایی‌های پاییز در شهر باشیم.

وی ادامه داد: در خیابان چهارباغ خواجو درختان چنار فراوانی وجود دارد و به همین سبب این خیابان از گزینه‌های اصلی برای دست نخورده‌ باقی ماندن برگ‌های زرد پاییزی است.

میرعسگری گفت: در محور چهارباغ عباسی نیز برگ درختان جمع آوری نمی‌شود و علاوه بر این دو محور اصلی، در یک یا دو خیابان هر منطقه، برگ درختان در روزهایی که ریزش خوب است و چهره شهر را زیبا می‌کند تا یک روز جمع آوری نمی‌شود تا مردم از این زیبایی لذت ببرند و سپس نظافت خیابان‌های موردنظر انجام می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص سایر نقاط شهر نیز بیان کرد: اکیپ‌های خدمات شهری مانند همیشه نظافت شهر را انجام می‌دهند، البته دستگاه‌های نظافت مکانیزه به خاطر خیس بودن برگ‌ها و سطح معابر در نظافت به مشکل برمی‌خورند اما قطعاً تا ظهر باید نظافت شهر را تکمیل کنیم.

وی عنوان کرد: در شهر اصفهان چهار نقطه به عنوان سیلوی برگ وجود دارد، ضمن اینکه امسال ماشین‌های حمل برگ را از پسماند جدا کردیم، بنابراین برگی که تمیز باشد و زباله درون آن نباشد به سیلوها حمل، فراوری و تبدیل به خاک برگ می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول