اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری مامور قلابی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش پلیس از اتباع سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به 11 فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری مامور قلابی در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: آذر ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده خاورشهر توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در روستاهای اطراف محدوده خاورشهر ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: ماموران کلانتری خاورشهر پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیست و ششم آذر ماه مخفیگاه متهم را نیز در خاورشهر ردیابی کردند. 

طرهانی ادامه داد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

وی با بیان اینکه تجهیزات  نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم 41 ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر 11 فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در محدوده خاورشهر اعتراف کرده که جهت شناسایی مالباختگان تحت نظر قرار گرفته است.  

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول