اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام ویدئویی جدید القسام برای تل‌آویو درباره تونل‌ها

شاخه نظامی جنبش حماس امروز (دوشنبه) با انتشار یک ویدئوی جدید به کشف یکی از تونل‌های هزارتوی حماس در غزه از سوی صهیونیست‌ها پاسخ داد.

پیام ویدئویی جدید القسام برای تل‌آویو درباره تونل‌ها

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ «دیر رسیدید...ماموریت انجام شد». این عنوانِ جدیدترین پیام تصویری کتائب القسام برای رژیم صهیونیستی است. 

 

 

ویدئوی جدید شاخه نظامی حماس در واکنش به کشف یکی از تونل‌های این جنبش در نزدیک مرز با فلسطین اشغالی تا پایگاه نظامی ایرز،  منتشر شد. تونلی که رزمندگان القسام از آن در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) استفاده کردند و غافلگیری بی‌سابقه‌ای را برای تل‌آویو رقم زدند. حال حماس از اهمیت کشف این تونل آن هم پس از گذشت ۷۲ روز از عملیات طوفان الاقصی، می‌کاهد و می‌گوید کار مقاومت با این تونل تمام شده بود. 

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته ادعا کرد که بزرگترین تونل حماس در نوار غزه را کشف کرده است که بیش از چهار کیلومتر امتداد دارند و با گذرگاه مرزی Erez تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد. عکاس خبرگزاری فرانسه، نیز گزارش داد که بزرگی این تونل به اندازه‌ای است که یک خودروی کوچک نیز می‌تواند در داخل آن حرکت کنند.

در حالی که رسانه‌های صهیونیستی از روز گذشته به شدت در حال مانور دادن بر روی کشف این تونل هستند، تحلیلگران و ناظران سیاسی می‌گویند که این تنها یک نمایش تبلیغاتی و تلاش برای دستاوردسازی تل‌آویو است زیرا رسانه‌های غربی و صهیونیستی تا پیش از این از وجود ۵۰۰ کیلومتر تونل در غزه سخن می‌گفتند حال رژیم صهیونیستی پس از ۷۰ روز موفق شده یک تونل به طول ۴ کیلومتر را کشف کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول