اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خوشحالم از اینکه استادیوم پر از جمعیت بود

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه گفت: حضور تماشاگران برای مسابقه فوتسال ایران و روسیه در لارستان شگفت انگیز بود و هر دو تیم از این اتفاق خوشحال هستند.

خوشحالم از اینکه استادیوم پر از جمعیت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، بسوزو زوئیدزه در پایان بازی تیم ملی فوتسال ایران و روسیه بیان کرد: در ابتدا خوشحالم از اینکه استادیوم پر از جمعیت بود و از طرفی شور و حال زیاد مردم را شاهد بودم.

وی با بیان اینکه ما سعی کردیم بهترین بازی خود را انجام دهیم، افزود: بازی داشت روال طبیعی خود را طی می کرد که تیم ایران موفق شد از فرصت گلزنی خود بهره ببرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه با اشاره به اینکه کمی برای بازیکنان ما بازی بر روی این مدل کفپوش غیرطبیعی بود، تصریح کرد: امیدوار هستیم در بازی فردا هم شاهد یک بازی خوب باشیم.

بسوزو زوئیدزه اضافه کرد: بازیکنان با کیفیتی داشتیم و داریم که پاورپلی کردیم و چون متوجه شدیم که ایران در آن مقطع نمی تواند تیم خود را بازیابی کند از این روش بهره بردیم که نتیجه بخش هم بود.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین بازی دوستانه خود که در سالن مملو از تماشاگر طوبی لارستان برگزار شد، توانست مهمان خود تیم فوتسال روسیه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. بازی دوم تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه فردا سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۳ در ورزشگاه طوبی لار برگزار می‌شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول