اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

چرا متهمان پرونده منافقین وکیل تسخیری دارند؟

یک وکیل پایه یک دادگستری به این سوال که چرا متهمان پرونده منافقین وکیل تسخیری و کدملی دارند، پاسخ داد.

چرا متهمان پرونده منافقین وکیل تسخیری دارند؟

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، حمید رضا محمدی، وکیل تسخیری برخی از متهمان پرونده  منافقین در حاشیه دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و ماهیت این سازمان گفت: وقتی جرایم ارتکاب پیدا کرد و این جرائم از سطحی فراتر باشد، دادگاه مکلف است چه متهم حضور داشته و چه حضور نداشته باشد، برای متهم وکیل تعیین کند. به همین جهت دادگاه وکلای تسخیری برای متهمان این پرونده تعیین کرده است.

وی در خصوص نحوه صدور ابلاغیه‌ها به متهمان این دادگاه بیان کرد: در صورتی که فرد دارای سامانه ثنا باشد، از طریق این سامانه ابلاغیه ها برای او ارسال خواهد شد. در غیر این صورت از مسیر قانونی دیگری (چاپ در روزنامه‌های کثیرالانتشار) این مسئله انجام می‌شود.

این وکیل تسخیری در پاسخ به اینکه چرا متهمان پرونده منافقین کد ملی دارند، گفت: تمامی ایرانیان چه در داخل کشور و چه خارج از کشور کد ملی دارند. همچنین با توجه به اینکه سیستم قضائی کشور الکترونیکی شده، هر کسی برای ورود به سامانه ثنا نیازمند کد ملی است. 

محمدی درباره روند دادگاه اظهار کرد: همه چیز به خوبی در حال پیش رفتن است؛ منتظر هستیم تا موکلین اسناد را برای ما بفرستند تا بهترین دفاع را در دادگاه داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول