اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نیروهای یگان ویژه همواره پای نظام ایستاده‌اند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان‌های ویژه به نقش نیروهای یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: یگان ویژه در همه حوادث و بحران‌ها از جمله اغتشاشات سال گذشته با وجود هجمه‌ها پای نظام و انقلاب ایستادند.

نیروهای یگان ویژه همواره پای نظام ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین خداداد همتی مقدم ظهر امروز در پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید یگان‌های ویژه فراجا گرامیداشت یاد و خاطره ۳۲ شهید یگان ویژه استان لرستان که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهیدان والامقام انقلاب اسلامی از برنامه‌هایی است که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از جان، مال و زندگی خود گذشتند، گفت: آنچه که ما ندیدیم شهدا آن را دیدند، چون شهدا بصیر و باهوش بودند، شهدا انتخاب شده و گلچین هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان‌های ویژه کشور به نقش مادران شهدا در جنگ هشت ساله هم اشاره کرد و افزود: اگر ما در جنگ هشت ساله پیروز شدیم به خاطر مدیریت مادرانی بود که چنین فرزندانی تربیت کرده بودند.

همتی مقدم به نقش نیروهای یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: یگان ویژه در همه حوادث و بحران‌ها از جمله اغتشاشات سال گذشته با وجود هجمه‌ها پای نظام و انقلاب ایستادند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول