اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جریمه ورود به طرح ترافیک و طرح زوج و فرد ۱۰۰ هزار تومان!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به جریمه ورود به طرح ترافیک و طرح زوج و فرد مبلغ آن را ۱۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

جریمه ورود به طرح ترافیک و طرح زوج و فرد ۱۰۰ هزار تومان!

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، غلامرضا همایی اظهار کرد: دو طرح ترافیکی در رینگ اول و دوم شهر همدان در حال اجراست و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی گفت: رینگ اول شهری خیابان‌های منتهی به میدان امام خمینی(ره) است که خیابان شهدا، خیابان تختی، خیابان شریعتی و خیابان باباطاهر به میدان مرکزی شهر شامل این طرح می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: طرح ترافیکی دیگری مختص رینگ دوم شهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اجرا می‌شود و خیابان‌های منتهی به آرامگاه بوعلی‌سینا را در بلوار کاشانی، بلوار مدنی، ایستگاه عباس آباد، میدان فردوسی، میدان پروانه‌ها و میدان جهاد شامل رینگ دوم شهری را شامل می‌شود.

وی جریمه ورود خودرو‌ها در مناطقی که شامل طرح ترافیکی هستند را یکصد هزار تومان عنوان کرد و گفت: ورود خودرو‌ها جز برای کسانی که در این مناطق سکونت دارند ممنوع است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول