اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مرکز ارتباط مردمی سفر هیات دولت در گلستان افتتاح شد

صبح امروز مرکز ارتباطات مردمی ویژه سفر هیات دولت به گلستان با حضور استاندار آغاز به‌کار کرد.

مرکز ارتباط مردمی سفر هیات دولت در گلستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس صبح امروز علی محمد زنگانه استاندار گلستان در این مراسم گفت: برای تسریع دسترسی مردم به مسئولین به ویژه رئیس جمهور محترم و وزرا مرکز ارتباطات مردمی با استفاده از ظرفیت های استان آغاز به‌کار کرده است.

وی ادامه داد: برای خدمت به مردم و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات ساز و کارهای متفاوتی تشکیل شده که یکی از آنها تماس با شماره 111 می باشد که از ساعت 7:30 دقیقه لغایت 21:30 دقیقه شب آماده پاسخگویی به هم استانی های عزیز هستند.

استاندار گلستان به دیگر روش ثبت درخواست های مردمی اشاره کرد و گفت: سامانه www.111.ir نیز به‌صورت آنلاین و برخط آماده دریافت مطالبات مردمی است.

گفتنی است 30 پایگاه ارتباط مردمی به جهت بررسی درخواست های مردم و بازدید میدانی در طرح شهید سلیمانی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و روسای سازمان ها از امروز مستقر خواهند شد.

همچنین طی مراسم دیدار استقبال مردمی رئیس محترم جمهور در روز پنجشنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح در مصلی وحدت شهرستان گرگان خودروهای مرکز ارتباطات مردمی (سامد) و کاربران آن مستقر خواهند شد.

گلستان، پنجشنبه سی‌ام آذرماه در آستانه شب یلدا میزبان آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول