اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

خداحافظی رسمی پژمان بازغی با «کودک شو»؛ اعلام تغییرات فصل جدید

تهیه کننده و کارگردان فصل جدید «کودک شو» که از نیمه دی ماه به آنتن شبکه نسیم می رسد، معرفی شدند.

خداحافظی رسمی پژمان بازغی با «کودک شو»؛ اعلام تغییرات فصل جدید

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل جدید «کودک شو» این روزها در لوکیشنی جدید در مرحله پیش تولید و آماده سازی دکورها قرار دارد تا به زودی تصویربرداری آن آغاز شود. 
حسین ربانی غریبی تهیه کننده این فصل از برنامه است و رضا مهرانفر که در فصل های اولیه برنامه جزو هسته اصلی برنامه بوده است در فصل جدید کارگردانی برنامه را بر عهده دارد.
همچنین طراحی و تولید برنامه با بازی ها و آیتم های متنوعی پیش خواهد رفت که نیاز به دکورهای جدید داشت، در حال حاضر مراحل ساخت این دکورها رو به پایان است و به زودی در لوکیشن جدید به سرانجام می رسد. 
گفتنی است، «کودک شو» جزو برنامه های شاخص شبکه نسیم بوده که اقبال زیادی را هم به همراه داشته است. با این حال هر برنامه ای برای تداوم مسیر رشد ناگزیر از تغییر و روزآمدی است، امید است فصل جدید برنامه که با طراحی متفاوت در بازی ها و ساختار همراه است و از نیمه دی ماه پخش خواهد شد، مخاطبان را با خود همراه کند.
حسین ربانی غریبی تهیه کننده فصل جدید «کودک شو»، تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی گوناگونی مانند «نشان مهربانی»، «فانوس دریایی»، «موزه گرد»، «سوره هنر» و… را در کارنامه خود دارد.وی دارای دکتری مدیریت فرهنگی است و پیش از این در مسئولیت های مختلفی از جمله معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عضو شورای راهبردی شبکه امید، رئیس فرهنگسرای رسانه، رئیس شورای نظارت بر اسباب بازی و جشنواره ملی اسباب بازی، رئیس جشنواره پویانمایی تهران و دبیر چند دوره جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ فعالیت داشته است.
همچنین رضا مهرانفر کارگردان فصل جدید برنامه پیش از این علاوه بر کارگردانی دو فصل ابتدایی «کودک شو»، به عنوان کارگردان در برنامه های مختلفی از جمله «اعجوبه ها» و «تی ان تی» فعالیت داشته و انیمیشن «منو ببین» که در جشنواره های مختلفی مورد استقبال قرار گرفته از ساخته های او است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول