اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرصتی برای اشتباه نیست! مدیران نساجی هوشیار باشند!

مالکان باشگاه نساجی در انتظار یک تصمیم بزرگ هستند و مشخص نیست سرمربی آینده نساجی بومی است یا خارجی !؟

فرصتی برای اشتباه نیست! مدیران نساجی هوشیار باشند!

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم نساجی دو فصلی است که اوضاع چندان جالبی ندارد و هر سال برای نیافتادن تلاش میکند. سال گذشته هفته ها نساجی نبرد تا نساجی با سلام و صلوات در لیگ ماندگار شود.

اما داستان این فصل کاملا متفاوت است. نساجی فصل گذشته تیم فصل اول را خوب نتیجه گرفت و همان نتایج نیم فصل اول مانع از سقوط نساجی در نیم فصل دوم شد. 

اما این فصل نساجی از همان ابتدا نتایج ضعیف کسب کرد تا اوضاع این تیم خطرناک تر از قبل باشد. نتایج ضعیفی که منجر به اخراج و یا همان استعفای سرمربی جوان این تیم شد.

رحمتی کم تجربه نتوانست آنطور که باید و شاید امتیاز کسب کند تا حالا نساجی در انتهای جدول رده بندی یکی از کاندیدای سقوط پیش از پایان نیم فصل نخست باشد.

اما حالا که مدیران این باشگاه در آستانه تصمیم حساس انتخاب سرمربی جدید هستند، باید هوشیار باشند که تصمیم احساسی نگیرند. صحبت ها و حواشی اطراف باشگاه در خصوص حضور مربی خارجی به گوش می‌رسید اما این موضوع به صورت رسمی از سوی باشگاه تأیید نشد و به مانند سایر اسامی که در فضای مجازی دست به دست شد در حد شایعه بود.

اما این برهه حساس، قطعا مربی خارجی دوای درد نساجی نخواهد بود. تجربه باشگاه نساجی ثابت کرده که مربی خارجی در نساجی موفق نخواهد بود. از حضور مربی پرتغالی تا مربی لالیگایی چند فصل گذشته که حضوری ناموفق داشتند.مخصوصا این دوره ای که نساجی نیاز به وحدت و یکدلی دارد تا خودش را از انتهای جدول بیرون بکشد. شرایطی که شاید یک مربی ایرانی و ترجیحا بومی بهتر از یک مربی خارجی میتواند این بازیکنان و تیم را احیا کند.

نام‌های زیادی در فضای مجازی به رضا حدادیان مالک باشگاه از سوی هواداران پرشور و عاشق نساجی پیشنهاد داده شد. ساکت الهامی مربی ای که نساجی را قهرمان جام حذفی کرد و به آسیا برد، پرطرفدار ترین اسمی بود که هواداران نساجی او را از حدادیان خواستند. اما نباید فراموش کرد که الهامی‌ خودش تیم دارد و حضورش در نساجی قطعا منتفی خواهد بود.

 

اما محمود فکری و دراگان اسکوچیچ و علیرضا منصوریان دیگر نام های پرتکراری بود که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود و هواداران نساجی خواستار حضور آنها در نساجی هستند.

 

در این بین هرچند اسکوچیچ رابطه خوبی با برخی عوامل نساجی دارد، اما دراگان اسکوچیچ که حضور موفقی در تیم ملی ایران داشت با اون شرایط نامطلوب و با اون کم لطفی از تیم ملی اخراج شد و با وضعیتی که در تیم ملی کرواسی دارد بعیید است به ایران بیاید.

 

محمود فکری که یکی از مربیان محبوب نساجی‌چی هاست و خودش هم مازندرانی و بازیکن نساجی بوده، یکی دیگر از اسم های پرطرفدار این روزهای هواداران نساجی است. فکری خاطره ای خوش با نساجی دارد و بهترین سال لیگ برتری نساجی هم با همین محمود فکری رقم خورد. رتبه تک رقمی نساجی در سال های گذشته با همین محمود فکری رقم خورد.

 

در آن زمان جدایی فکری از نساجی و پیوستنش به استقلال کمی باعث دلخوری شده بود، فکری ای که با نساجی به رتبه تک رقمی لیگ برتر رسیده بود، هواداران انتظار داشتند فصل های زیادی را با فکری در لیگ برتر بدرخشند اما این امر نصفه و نیمه باقی ماند. 

 

اما حالا در شرایطی که فکری هم از تیم هوادار جدا شده و نساجی هم به سرمربی نیاز دارد، شاید فکری بهترین و مناسب ترین گزینه برای نساجی باشد. مربی بومی ای که محبوبیت خاصی هم بین هواداران نساجی دارد.

 

اما علیرضا منصوریان دیگر گزینه ای است که به واسطه رابطه خوبش با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، خیلی امیدوار است که سرمربی نساجی باشد. اما شرایط فنی علیرضا منصوریان زیاد مورد قبول نساجی‌چی‌ها نیست.

 

منصوریان که ابتدای فصل با فولاد خوزستان نتایج ضعیفی کسب کرد خیلی زود بعنوان اولین اخراجی لیگ لقب گرفت. منصوریان سال‌هاست با حضور در نشست های خبری پیش از بازی با نساجی سعی دارد خودش را عاشق هواداران نساجی نشان دهد، کم بی علاقه نیست که هدایت نساجی را بر عهده بگیرد.

 

بهترین دوران مربیگری منصوریان هم برمیگردد به حضورش در نفت تهران که با ستاره‌های زیادی مثل بیروانوند، پورعلی گنجی و .. در آن فصل درخشان ظاهر شد اما بعد دوران طلایی نفت، منصوریان در هیچ تیمی موفق ظاهر نشد تا همین موضوع دل‌نگرانی‌های زیادی را برای هواداران پرشور نساجی ایجاد کرده است.

 

اوضاع نساجی اصلا خوب نیست و حالا تمامی مردم استان مازندران در تک تک شهرهای این استان در نگران نساجی هستند. نساجی ای که شناسنامه فوتبال استان است و همه میداند در صورت سقوط نساجی از لیگ برتر، چراغ فوتبال مازندران هم خاموش خواهد شد و برای همین کسی در این استان دوست ندارد نساجی را دیگر در لیگ برتر نداشته باشد. 

 

رضا حدادیان بعنوان مالک این باشگاه از چهره های دوست داشتنی و محبوب در بین هواداران است و زحماتش بر کسی پوشیده نیست، اما در این برهه زمانی انتظار میرود تصمیم درستی برای آینده فوتبال نساجی گرفته شود تا هم با این تصمیم نساجی بتواند.

در لیگ بماند و هم اینکه مربی این اینجای فصل انتخاب گردد که سال‌ها بتواند در نساجی بماند. متاسفانه یکی از نکات ضعف نساجی در طول این چند فصل استفاده از مربیان جوان و کم تجربه و جابجایی بیش از حد مربیان بود که سبب شد نساجی از لحاظ فنی به هارمونی لازم نرسد. پس به همین منظور پیشنهاد ما این است که مربی ای برای نساجی انتخاب شود تا هم نساجی را از خطر سقوط نجات دهد و همین اینکه شرایط حضور چند ساله برای ساخت یک نساجی قدرتمند را داشته باشد.

 

به گزارش فارس؛ شنیده شده امشب مدیران باشگاه نساجی قرار است برای تعیین و تکلیف وضعیت کادر فنی این تیم جلسه ای را با حضور مالک باشگاه برگزار نمایند و باید صبر کرد و دید چه اتفاقی برای نساجی خواهد افتاد!؟

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول