اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جناب‌خان با جام آرزوها به تلویزیون بازمی‌گردد+فیلم

جناب خان با اعلام در برنامه نسیمی‌شو، با برنامه «جام آرزوها» در مدت زمان برگزاری رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا روی آنتن شبکه نسیم می‌آید.

جناب‌خان با جام آرزوها به تلویزیون بازمی‌گردد+فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ویژه برنامه نسیمی‌شو با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می‌آید و با دعوت از عوامل برنامه‌ها به معرفی آنها می‌پردازد. همچنین ویژه برنامه شب یلدا نسیمیشو با بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است. 

شب گذشته در خلال ویژه برنامه‌های شب یلدای شبکه نسیم، جناب خان در برنامه نسیمیشو اعلام کرد که با برنامه «جام آرزوها» در چارچوب رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا به روی آنتن می‌آید.

 

 

تاکنون تنها یک تیزر از این برنامه منتشر شده است اما شب گذشته اعلام شد که «جام آرزوها» که قرار است در مدت زمان برگزاری رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا روی آنتن برود، رویکردی خیریه محور خواهد داشت.

در تیزر رونمایی از این برنامه چهره‌هایی از جمله سید حسین حسینی، سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند، مهرداد محمدی و سردار آزمون حضور داشتند.

تیزر ویژه برنامه جام آرزوها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول