اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نقطه‌زنی موشک‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی+فیلم

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان تصاویری از حمله موشکی رزمندگان مقاومت به پایگاهی اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.

نقطه‌زنی موشک‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، تصاویری از لحظه حمله موشکی به پایگاه اسرائیلی «دوفیف» در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله در حمایت مردم پایدار غزه، پشتیبانی از نیروهای مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات تجاوزکارانه اخیر اسرائیل به روستاهای لبنان انجام شده که به دنبال آن یک شهروند لبنانی به شهادت رسید و یک نفر دیگر مجروح شد.

 

 

این تصاویر در حالی منتشر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز، امروز اعلام کرده بود یک نظامی خود را در حمله موشکی حزب‌الله از دست داده و یکی دیگر از نیروهایش در این حمله مجروح شده است.

بیمارستان «رمبام» در حیفا نیز شامگاه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد یک نظامی اسرائیلی که در حملات راکتی در مرزهای شمالی به‌شدت مجروح شده، امروز به این بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون تحت جراحی قرار دارد.

با این حال، مقاومت اسلامی لبنان همواره تاکید دارد که آمار اعلام‌شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات دقیق نیست و آمار واقعی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند.

روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نیز اخیرا با انجام تحقیقاتی در این خصوص فاش کرد آماری که ارتش اسرائیل از مجروحان نظامی اعلام می‌کند با آمار اعلام‌شده از سوی بیمارستان‌ها همخوانی ندارد و تعداد تلفات بسیار بیشتر از آمار اعلام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول