اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نکات مهمی که رانندگان باید در زمستان رعایت کنند

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: رانندگی در فصل زمستان معمولا با بارش برف و باران شرایط خاص خود را دارد که نیازمند رعایت بیشتر موارد ایمنی از سوی رانندگان است.

نکات مهمی که رانندگان باید در زمستان رعایت کنند

محمدرضا خشنودی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان و پیش‌بینی بارندگی، اظهار کرد: رانندگی در فصل زمستان معمولا با بارش برف و باران شرایط خاص خود را دارد که نیاز به رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان را دارد.

وی ادامه داد: رانندگان ضمن اطمینان از سلامت و ایمنی وسیله نقلیه خود، از کارکرد مناسب برف‌پاکن‌ها و منبع آب شیشه‌شور و همچنین سیستم ترمز به هنگام سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری مطمئن باشد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه همراه داشتن زنجیرچرخ برای سفرهای برون استانی را الزامی دانست و گفت: رعایت سرعت مطمئنه مورد توجه رانندگان باشد و رعایت فاصله طولی بسیار مهم است تا در صورت توقف ناگهانی خودروها متوقف شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح پلیس راه از ۲۰ آذرماه آغاز شده و همکاران با تمام قوا در معابر درون‌شهری و برون‌شهری تا آخرین روز زمستان در خدمت هموطنان خواهند بود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول