اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

نوربالا| نگاه کن! به بچه خواهرش هم رحم نکرد!

پدر شهید صدرزاده تعریف می‌کند: «داییِ مصطفی برای او در هتل المپیک کار جور کرده بود. اما مصطفی بعد از مدتی آن کار را رها کرد. وقتی دلیلش را از او پرسیدم، پاسخ جالبی داد.»

نوربالا| نگاه کن! به بچه خواهرش هم رحم نکرد!

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، محمد صدرزاده پدر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده تعریف می‌کند: «قرار شد داییِ مصطفی در هتل المپیک استخدامش کند. دایی‌اش مدیر عامل آن جا بود و گفته بود مصطفی در اتاق مانیتورینگ مشغول به کار شود.

اما بعد از مدتی آن کار را هم مثل کار گاوداری رها کرد. بهش گفتم: «بابا جان! دردسر می‌خوای بکشی؟ برای چی نموندی؟ هم کار می‌کردی و هم می‌تونستی اون جا درس‌ات رو بخونی.»

گفت: «چون داییم مدیرعامل بود منو به اتاق مانیتورینگ بردن. در حالی که نیروهای اونجا ۸ سال زحمت کشیده بودن تا به اتاق مانیتورینگ برن. باید یک نفر رو بیرون می‌کردن تا من به جاش بشینم. این دور از جوانمردیه.»

این را گفت و ادامه داد: «اگه هم مثل بقیه نگهبانی می‌دادم، در حق داییم نامردی کرده بودم؛ چون مردم می‌گفتن: «نگاه کن! به بچه خواهرشم رحم نکرده و تو سرما و گرما جلوی در نگهش داشته.» برای همین بهتر بود از اونجا برم.»

منبع: کتاب «سرباز روز نهم» به قلم نعیمه منتظری

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول