اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس سازمان زندان‌ها: حرفه‌آموزی و اشتغال پایدار زندانیان پیگیری می‌شود

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال پایدار زندانیان رویکرد مهم این سازمان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها: حرفه‌آموزی و اشتغال پایدار زندانیان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی بعدازظهر امروز در نشست شورای قضائی استان سمنان اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت و وظیفه اصلی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در نظام جمهوری اسلامی، اصلاح و تربیت زندانیان است.

وی افزود: باز اجتماعی‌سازی و بازسازگار کردن زندانیان رسالت اصلی سازمان زندان‌ها است و در این راستا باید در نهایت زندانیان پس از اصلاح و تربیت به آغوش جامعه بازگردانده شوند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی تصریح کرد: بر همین اساس در سراسر کشور روی اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها متمرکز شدیم و در واقع اقدامات اصلاحی و تربیتی مهم‌ترین هدف اعمال مجازات برای زندانیان است.

محمدی با تأکید بر لزوم حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان بیان کرد: اعتقاد داریم برای تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان، باید در کنار اقدامات گسترده و متنوع فرهنگی و قرآنی، به موضوع مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار زندانیان نیز تأکید و توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: در چرخه اصلاح و تربیت، تأثیرگذارترین مسأله، فراهم‌سازی بستر اشتغال در زندان‌ها محسوب می‌شود و بهترین بستر و زمینه برای تربیت زندانیان گسترش حرفه‌آموزی و اشتغال در زندان‌ها است و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی روی این مهم تمرکز ویژه دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی با اشاره به اقدامات ارزشمند اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در راستای اهداف مدنظر سازمان زندان‌ها افزود: اداره کل زندان‌های این استان در زمینه مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان و به‌ویژه در حوزه مولدسازی اموال و دارایی‌های خود بسیار موفق عمل کرده است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول