اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری ویژه برنامه«مادر مقاومت» در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری برنامه «مادر مقاومت» به مناسبت فرا رسیدن ولادت فاطمه زهرا( س) و روز زن در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه«مادر مقاومت» در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه

جلال غورقانلو جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری برنامه«مادر مقاومت» به مناسبت فرارسیدن ولادت فاطمه زهرا(س) و روز زن در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خبر داد و اظهار داشت: عمده هدف این برنامه ابراز همدردی با مادران و زنان و کودکان مظلوم فلسطین  و نیز حمایت از مردم ستم‌دیده غزه است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه این برنامه از ۱۱ تا ۱۵ دی‌ماه در روستاهای مورد هدف قرارگاه اجرا می‌شود، گفت: این برنامه با راهبری همسران امامان روستا و مساعدت و همکاری هسته‌های جهادی و اهالی روستا در روزهای اعلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: راهبر عملیاتی این عملیات همسران امامان روستاهای و اعضای هسته جهادی نیز دختران نوجوان و جوانان هستند که در این عملیات یاریگر همسران امامان روستا هستند.

غورقانلو به تشریح اهداف این برنامه پرداخت ضمن اینکه مهمترین هدف اجرای این برنامه را حمایت از مردم غزه و فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: تبیین عنصر مقاومت در پی پیروزی مقتدرانه مظلومان، ایجاد و یا تقویت هسته جهادی برای همسر امام روستا، ایجاد بستری برای ایفای نقش نوجوان و جوانان دختر روستا، تبیین جایگاه مادران و بانوان، تبیین مکتب حضرت زهرا (س)، گرامیداشت مادران شهدا به‌ویژه مادران شهدای غزه و همچنین تقدیر از بانوان موثر  روستاهای هدف قرارگاه از جمله اهداف ترسیم شده این برنامه است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول