اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران

احمد وحیدی نایب رئیس شورای عالی بحران کشور ضمن بازدید از غرفه مدیریت بحران استانداری هرمزگان، از عملکرد مدیریت بحران استان ابراز خرسندی و از عملکرد هرمزگان تشکر کرد.

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل بحران استانداری هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی 1402 برای دومین بار به میزبانی تهران برگزار می شود. 

وی این رویداد نمایشگاهی بین المللی مدیریت بحران را مهم ارزیابی کرد و افزود: این رویداد در قالب نمایشگاه فناورانه کار خود را آغاز کرده و شرکت‌های دانش بنیان و دستگاه‌های اجرایی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه بحران ارائه می دهند، همچنین در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد. 

مدیر بحران استانداری هرمزگان بازدید وزیر کشور از این رویداد را در اولین روز از بازگشایی،ارزشمند دانست و گفت: حضور کشورهای دیگر در این رویداد نمایشگاهی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، در این نمایشگاه ادارات کل مدیریت بحران استانداری‌های کشور در کنار هم نیز سبب تبادل اطلاعات و انتقال دانش و تجارب با یکدیگر می شود. 

  دبیر ستاد پیشگیری هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ بحران استان از همکاری دستگاه های اجرایی که در این رویداد حضور فعال داشتند تشکر کرد و اظهار داشت: در این دوره مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس همکاری و تعامل بسیار خوبی در برگزاری رویداد داشت، همچنین ادارات کل هواشناسی هرمزگان، شهرداری بندرعباس،شرکت سهامی آب منطقه ای ،اداره کل جمعیت هلال احمر، شرکت پالایش نفت بندرعباس، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرکت آب و فاضلاب استان، شرکت توزیع برق، شرکت برق منطقه‌ای، پارک علم فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و آتش نشانی بندرعباس نیز در این غرفه حضور داشتند. 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول