اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ماجرای تیراندازی در ایلام چه بود؟

جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ با اسلحه کلاشینکف سرنشینان یک خودرو پراید را به رگبار بستند و ۲ نفر زخمی شدند.

ماجرای تیراندازی در ایلام چه بود؟

سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام، شامگاه دوشنبه ۴دی ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ساعتی پیش سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ با اسلحه کلاشنیکف سرنشینان یک خودرو پراید را در بلوار شهید بهشتی به سمت میدان گل‌ها به رگبار بستند و از محل متواری شدند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی این اقدام براثر اختلافات شخصی اتفاق افتاده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: این حادثه تا این لحظه فوتی نداشته است اما ۲ نفر مجروح شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه متهمان توسط پلیس شناسایی شده اند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تلاش جهت دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

این مقام نظامی گفت: افراد مسلح اقدام به کندن پلاک خودرو کرده بودند و همچنین پلاک خودرو از سمت عقب با گل پوشانده شده بود.

سرهنگ نجفی عنوان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار را از طریق منابع موثق دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ساعتی پیش صدای تیراندازی در ایلام شنیده شد و با توجه به اعلام مخاطبان به فارس این خبر از مراجع رسمی پیگیری شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول