اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ساخت مستندی از زندگی همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه از ساخت مستند زندگی نامه شهید مغفوری شهید شاخص سازمان بسیج رسانه و معاون روابط عمومی سردار سلیمانی در لشکر ۴١ ثارالله خبرداد و گفت: این مستند به کارگردانی حمیدرضا بنایی و به سفارش سازمان بسیج رسانه با همکاری بنیاد فرهنگی هنری روایت فتح ساخته خواهد شد.

ساخت مستندی از زندگی  همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه

مرتضی کارآموزیان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید عبدالمهدی‌مغفوری شهید قشر سازمان بسیج رسانه درسال 1402 اظهار کرد:شهید مغفوری در دوران جنگ تحمیلی و با حضور در میدانهای نبرد و سازماندهی نیروها در استان کرمان، چهره‌ای مخلص و مجاهد از خود برای آیندگان به یادگار گذاشته است. 

وی با بیان اینکه شهید مغفوری معاون سردار سلیمانی و محبوب دل مردم شریف کرمان و ایران اسلامی بود گفت: شهید والا مقام در زمان فرماندهی سردار سلیمانی، معاون روابط عمومی لشگر ۴۱ ثارالله  بود و در عملیات کربلای 4 در جزیره ام‌الرصاص به یاران شهیدش پیوست.‌

کارآموزیان با اشاره به ارتباط قلبی فرمانده دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با هم‌رزم ومعاون شهیدش در زمان فرماندهی سپاه ثارالله کرمان، گفت: حاج قاسم پس از شهادت رفیق و هم رزمش در سپاه ثارالله‌ همواره جویای احوال خانواده این شهید عارف بود و فرزندان این شهید والا مقام را همواره مورد تفقد خود قرار می‌داد. 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه سایه مهر پدری حاج قاسم همواره برای فرزندان شهید مغفوری تا زمان بزرگسالی نیز ادامه داشت، تصریح کرد: این مهر پدری تا جایی بود که نوه شهید در بیمارستان بستری و  وقتی حاج قاسم از بیماری وی مطلع می‌شود راهی بیمارستان شده تا جای پدرِ شهید، مهر پدرانه را به خانواده شهید هدیه کند تا جایی که رهبر انقلاب نیز این خاطره ارزشمند شهید سلیمانی را نقل کردند. 

وی به  سفر ۱۰ روزه رهبر معظم انقلاب به کرمان در اردیبهشت ماه ۸۴ نیز اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب  با حضور در گلزار شهدا به همراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر سر مزار شهید مغفوری حاضر شده و با حضور در منزل  خانواده شهید با آنان دیدار و خطبه عقد دختر شهید را قرائت کردند. 

کارآموزیان با تاکید بر اینکه سردار شهید مغفوری با انتخاب آگاهانه مسیر شهادت را در سایه تفکر الهی برگزید و عند بهم یرزقون تا نظاره گر احوال ما زمینیان باشد، بیان کرد:شهید مغفوری یکی از چهره‌های رسانه‌ای کرمان و مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله بود که با نقش آفرینی در این عرصه مجاهدت‌های کم‌نظیری از خود به یادگار گذاشت از این‌رو، به یاد این شهید والامقام و چهره شاخص رسانه‌ای کرمان، سازمان بسیج رسانه سردار شهید مغفوری را به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ معرفی کرده است.

وی از ساخت مستند زندگی نامه شهید مغفوری شهید شاخص سازمان  بسیج رسانه خبرداد و افزود: این مستند  به کارگردانی حمیدرضا بنایی و به سفارش سازمان بسیج رسانه و همکاری بنیاد فرهنگی هنری روایت فتح ساخته خواهد شد. 

به گفته کارآموزیان این مستند که فیلمبرداری آن در آذر ماه به پایان رسید هم اکنون در مراحل پایانی تدوین است  و روایت ابعاد زندگی و شخصیتی شهید عبدالمهدی مغفوری و خانواده این شهید والامقام  به زودی از شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول