اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر تا دهم دی‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین علیزاده دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار رسانه‌ای به جشنواره ابوذر تا دهم دی ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار رسانه‌ای به جشنواره ابوذر تا ۱۰ دی ماه تمدید شده است گفت: کسانی که تاکنون موفق به ارسال آثار به جشنواره نشده اند، می توانند از فرصت بوجود آمده استفاده کرده و در این جشنواره بزرگ فرهنگی، رسانه‌ای حضوری فعال داشته باشند.

حسین علیزاده ادامه داد: جشنواره ابوذر که همه ساله به عنوان بزرگترین رویداد رسانه‌ای در همه استان‌های میهن اسلامی برگزار می گردد در سطح کشور نهمین دوره آن در حال برگزاری است و در سطح استان نیز پنجمین دوره از جشنواره در سال جاری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: محدودیتی چندانی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر کس می‌تواند در هر محور چندین آثار و در زمینه‌های مختلف با رویکرد مطالبه گرایانه ارسال نماید.

به گفته دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان آذربایجان‌غربی تمام صاحبان کانالها، بلاگر‌ها و اینفلوئنسر‌ها امسال نیز مانند سال گذشته می‌توانند با ارسال آثار، در این جشنواره شرکت نمایند و محدودیتی برای ارسال آثار از شبکه‌های اجتماعی نیز همانند رسانه‌های مجوز دار وجود ندارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول