اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

لیگ برتر والیبال| فراز و فرود نیان الکترونیک در نیم‌فصل اول والیبال

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر با 6 پیروزی و 7 شکست در رده نهم قرار گرفت.

لیگ برتر والیبال| فراز و فرود نیان الکترونیک در نیم‌فصل اول والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، لیگ برتر والیبال به پایان نیم‌فصل اول رسید و تیم نیان الکترونیک تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال ایران با ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال ایران، تیم نیان الکترونیک مشهد از ۱۳ بازی که برگزار کرده است ۶ پیروزی و ۷ شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

شاگردان حامد صمدی فصل را با شکست ۳ بر ۲ در مقابل پاس گرگان آغاز کردند، در هفته دوم لیگ برتر والیبال تیم نیان الکترونیک در مشهد میزبان تیم رفسنجانی مس بود که با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست داد تا اولین بازی خانگی را با هوداران جشن بگیرند اما این پیروزی برای تیم مشهدی زیاد دوام نداشت و در هفته سوم این تیم مهمان تیم طبیعت بود که با نتیجه سنگین ۳ بر صفر تن به شکست دادند. 

در هفته چهارم باز هم در بازی های بیرون از خانه شکست خوردند و این بار نوبت تیم ایفا سرام اردکان بود که شاگردان حامد صمدی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند و بعد از ۲ شکست پیاپی تیم نیان الکترونیک در مشهد میزبان تیم شهداب یزد بود که با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ تیم یزدی خود را با شکست بدرقه کرد.

در هفته ششم نیز تیم نیان الکترونیک کار بزرگی را انجام داد و در تهران تیم پیکان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد تا اولین پیروزی خارج از خانه را در تهران جشن بگیرند، تیم مشهدی نیان در هفته های هفتم  و هشتم در مقابل تیم های گیتی پسند و فولاد سیرجان تن به شکست ۳ بر ۲ داد.

هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران برای تیم نیان الکترونیک با پیروزی ۳ بر یک مقابل تیم شهرداری گنبد آغاز شد و در هفته های دهم و یازدهم نیز نارنجی پوشان مشهدی در مقابل تیم های هورسان رامسر و شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند و در هفته یازدهم در مشهد با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم چادرملو اردکان پیروز شد و در هفته پایانی نیز در تهران مقابل سایپا با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

به این ترتیب بود که نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال با ۷ شکست و ۶ پیروزی و کسب 21 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول