اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» در همدان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: 10 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال به نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان همدان است.

۱۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ناصر قوامی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات بسیج رسانه با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را از بازه زمانی دی ماه ۱۴۰۱ تا ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در پایگاه جشنواره به آدرس www.aboozarhmd.com بارگزاری کنند.

وی گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان همدان گفت: محور‌های نهمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم - رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» هر سال به منظور خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

قوامی یادآور شد: خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی شرط شرکت رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی را در این جشنواره داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ثبت شده در سامانه رسانه جامع دانست و تاکید کرد: آثار ارسالی باید به صورت pdf به همراه لینک در سایت جشنواره بارگذاری شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول