اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نامزد‌های ریاست‌جمهوری آمریکا زیر تازیانه‌ کوین اسپیسی

کوین اسپیسی که در سریال جنجالی «خانه‌ پوشالی» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا ایفای نقش کرده است، در مصاحبه‌ای با تاکر کارلسون، مجری اخراجی فاکس نیوز، طی سخنانی طعنه‌آمیز گفت: «تصور می‌کنم هر دو موافق هستیم که وقت آن است که یک بزرگسال را به کاخ سفید باز‌گردانیم.»

نامزد‌های ریاست‌جمهوری آمریکا زیر تازیانه‌ کوین اسپیسی

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، کارلسون که پس از اخراج از شبکه‌ی خبری فاکس نیوز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) فعال است، مصاحبه‌ای با اسپیسی ترتیب داده که در آن فرض می‌شود «فرانک آندروود» که در سریال «خانه‌ی پوشالی» رئیس‌جمهور آمریکا بود، ممکن است وارد کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری شود.

اسپیسی که در کریسمس سال‌های گذشته نیز با انتشار ویدئوهایی نقش «آندروود» را بازی کرده و پیام‌های مرموزی برای هوادارانش ارسال کرده بود، در پاسخ به سوال مجری که از او پرسید آیا وارد گود انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد یا نه، گفت: «این چیزی نیست که من واقعا به آن فکر کنم یا بخواهم آن را انجام دهم؛ اما همیشه معتقد بوده‌ام که هیچ گزینه‌ای در زندگی یا در هنر نباید از روی میز خارج شود.»

«نامزدی برای حضور در کاخ سفید فداکاری است که من حاضرم برای این ملت بزرگ انجام دهم.» اسپیسی با لحن شخصیت آندروود عنوان کرد.

این برنامه را می‌توان از پرحاشیه‌ترین برنامه‌های کریسمس دانست که  میزبان و  مهمان آن  از شبکه‌های مطبوع خود کنار گذاشته شده اند.

اسپیسی در واکنش به سخن مجری که گفت نتفلیکس سعی کرد تو را بکشد، تاکید کرد: «آنها موفق نشدند و ما هر دو بزرگ‌تر از همیشه اینجا هستیم.»

بازیگر شخصیت آندروود که در جریان سریال «خانه‌ی پوشالی» نهایتا از طریق راه‌روش‌های فریبکارانه به ریاست‌جمهوری آمریکا می‌رسد، عنوان کرد: «زمان آن رسیده است که کشور ما دست از عذرخواهی‌کردن بردارد و محکم بایستد» و به دنیا نشان دهد که رهبری واقعاً به چه معناست.

اسپیسی در پاسخ به مجری که نظر او را در مورد کاندیداهای ریاست جمهوری پرسید با بیان اینکه ویوک راماسوامی (نامزد جمهوری خواه) را دوست دارد گفت: «بنظرم نیکی هیلی سرسخت است و بدون شک با تماشای من یکی دو چیز یاد گرفته است!»

اون در ادامه این مصاحبه که  تمام مدت در مرزی بین واقعیت و خیال گام برمی‌داشت، افزود: «ما به شخصی نیاز داریم که اگر به کاخ سفید راه یافت، مانند من، از سوق دادن کشور به مسیر درست نهراسد.»

این بازیگر ۶۴ ساله‌ی آمریکایی و برنده دو مجسمه اسکار در پاسخ به این سوال که سخنانش در قالب یک اپیزود از سریال است یا به شکلی واقعی آنها را بیان کرده است، گفت: «ترکیبی از هردو. من تلاقی واقعیت و رویا را دوست دارم زیرا آن وقت است که جالب می‌شود؛ اینکه ندانیم چه چیز راست است و چه چیز دروغ، چه چیز زندگی واقعی است و چه چیز اجرای هنری.»

کارلسون در ادامه از اسپیسی پرسید در آینده چه نقشی بازی خواهد کرد و او با تاکید بر اینکه هر نقشی که مردم بخواهند را بازی خواهد کرد. وی سپس سوال مجری را از خودش پرسید: «تو چه نقشی می‌خواهی بازی کنی؟ منظورم این است که اگر من نامزد شوم به معاون رئیس جمهور نیاز دارم!»

«خانه پوشالی» از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس به شمار می‌رود که در زمان پخش جنجال‌های بسیاری به پا کرد. ستاره آثاری چون «هفت» ساخته‌ دیوید فینچر و «زیبایی آمریکایی» به کارگردانی سم مندس، در پنج فصل از این سریال حضور داشت، اما به دلیل اتهامات جنسی که به وی وارد شد، شبکه مجبور شد نقش او را از این مجموعه تلویزیونی حذف کند و فصل پایانی بدون حضور او ادامه یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول