اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

2 آتش‌نشان در آتش‌سوزی مدرسه‌‌ای در اصفهان مصدوم شدند+فیلم

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در یک مدرسه در خیابان فیض اصفهان خبر داد.

2 آتش‌نشان در آتش‌سوزی مدرسه‌‌ای در اصفهان مصدوم شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن بگدلی، رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در یک مدرسه در خیابان فیض اصفهان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی در خیابان فیض ، میدان بسیج اتفاق افتاده است، ابراز داشت: در زمان حادثه مدرسه بدون دانش آموز بوده است که انبار این مدرسه طعمه حریق شد.

بگدلی افزود: ساعت ۱۲ و ۲۰  امروز حادثه این آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۱۰ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: تیم عملیاتی در این مدرسه که از آن به عنوان انبار فرش و پتو استفاده می‌شده در حال مهار حریق است، تاکنون دو نفر از آتش نشانان در این حادثه مصدوم شده اند.

جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص این حادثه گفت: حوالی ظهر امروز خبر آتش‌سوزی انبار ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه ۳ در خیابان فیض مخابره شد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه این انبار در مجاورت مدرسه قائم قرار گرفته بود اما خوشبختانه آسیبی به مدرسه نرسید و همچنین در این آتش سوزی هیچگونه خسارت جانی وارد نشد.

سلمانی بیان کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش خود توانستند دقایقی  پیش آتش را مهار کنند، علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول