اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بیمارستان تامین اجتماعی چابهار طی ۵ سال آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی چابهار در زمینی به مساحت سه هکتار و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در مدت ۵ سال احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان تامین اجتماعی چابهار طی ۵ سال آینده به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، میرهاشم موسوی امروز در سفر به چابهار و آیین کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: ۲۰ هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان پیش بینی شده و تمامی مجوزهای لازم اخذ شده و در مدت پنج سال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سیستان‌ و بلوچستان مقصد پنجاه‌ و دومین سفر استانی ام است، خاطرنشان کرد: این سفر با هدف بررسی میدانی شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و نیز بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی به‌ همراه تعدادی از معاونان و مدیران این‌ سازمان از چابهار آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستانهای کنارک و نیکشهر هم آغاز شده و ۱۸ ماه آینده تکمیل می‌شوند که می‌توانند در کنارک بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی چابهار نقش موثری در ارتقای شاخص های سلامت داشته باشند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول