اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اشتغال ۳۷ هزار نفری در هرمزگان محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: اشتغال ۳۷ هزار و ۳۸۱ نفر براساس اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد، در این استان ایجاد شد.

اشتغال ۳۷ هزار نفری در هرمزگان محقق شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان امروز چهارشنبه  اظهار کرد: هرمزگان براساس آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه ملی رصد توانسته رتبه اول معادل  ۱۲۸ و نیم درصد سهمیه اشتغال ابلاغی را در ۹ ماهه سال جاری محقق نماید و این حاصل تلاشهای مدیران دستگاههای اجرایی  می باشد.
وی افزود: سهمیه ایجاد اشتغال هرمزگان  ۲۹ هزار و ۶۹ نفر می باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: هرمزگان همچنین توانسته رتبه اول را بر اساس شاخص فعالیت کاریابی‌های استان  جهت اتصال کارجویان و کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل را به خود اختصاص دهد که این مهم بیانگر  همراهی های  بی شائبه استاندار هرمزگان می باشد.

معین وزیری یادآور شد: حمایت های استاندار هرمزگان در  انعقاد تفاهم نامه‌های استخدام نیروی کار از طریق سامانه جستجوی شغل  (shoghl.mcls.gov.ir) با اولویت بکارگیری نیروی کار بومی با صنایع بزرگ نقش موثری در کسب این رتبه  را بدنبال داشته است .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول