اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

همه مددجویان بهزیستی در سیستان و بلوچستان از مستمری برخوردارند

مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان گفت: همه مددجویان بهزیستی در سیستان و بلوچستان از مستمری برخوردارند و هیچ معلولی در صف انتظار نیست.

همه مددجویان بهزیستی در سیستان و بلوچستان از مستمری برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پوریا یاسینی در دیدار با مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان، به نقش و اهمیت جام رسانه امید در ترویج فرهنگ مشارکت و همبستگی در جامعه اشاره کرد و گفت: جام رسانه امید فرصت مناسبی است تا نخبگان و نوجوانان با استعداد در حوزۀ رسانه فعال شده و توان خود را به نمایش بگذارند. 

پوریا یاسینی با تأکید بر ضرورت حضور فعال رسانه‌ای در جامعۀ مدنی، خبرنگاران را دعوت کرد تا با حضور در جام رسانۀ امید، نقش خود در شکل‌دهی به آینده کشور را بازنگری کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان درخصوص نقش رسانه‌ها و بسیج در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی گفت: رسانه‌ها و بسیج با همکاری و هماهنگی، می‌توانند نقش مؤثری در ترویج ارزش‌های انقلاب داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۰ ، ۳۷ هزار خانواده حقوق مستمری می‌گرفتند و هم اکنون به ۸۷ هزار خانواده رسیده و طی یک و نیم سال رشد ۱۵۰ درصد داشته است.

عباسعلی اویسی ادامه داد: در ابتدا کسانی بودند که ۱۵ سال منتظر دریافت حقوق مستمری بودند و کارشان به جایی نرسیده بود اما اکنون همه‌ی افراد واجد تحت نظر بهزیستی هستند و کسی در صف نیست ، مگر اینکه مدارکشان ناقص باشد.

وی گفت: در مسکن روستایی که محدودیت کمتری داریم در سال ۱۴۰۱ ، ۸۵۱ خانه تحویل جامعه هدف  داده ایم و این یعنی تحقق ۱۱۷ درصدی برشمان در استان.

در ادامه عباسعلی اویسی تأکید کرد: تلاش میکنیم با تغذیه منابع مالی ، فنی و انسانی ، خدمات بهزیستی را در مناطق کم‌برخورد یکپارچه کنیم چرا که عدالت در ارائه خدمات به طبقات کم‌برخورد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها است.

پایان پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول