اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

هنرمندان عرصه نمایش باید در ویترین جشنواره منطقه‌ای دیده شوند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نقش مهم جشنواره‌های منطقه‌ای در ارتقای جایگاه هنرهای نمایشی تأکید کرد و گفت: همه هنرمندان عرصه نمایش باید در ویترین این جشنواره دیده شوند؛ هنر ما بستر فراهم کردن برای دیده شدن گروه‌های استانی است.

هنرمندان عرصه نمایش باید در ویترین جشنواره منطقه‌ای دیده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود سالاری جمعه در حاشیه برگزاری جشنواره منطقه‌ای پارس در شیراز، اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای در استان فارس به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به نحو احسن برگزار شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد ادامه داد: این جشنواره در سطح بالایی از نظر کمی و کیفی برگزار شده و با استقبال بی‌نظیری نیز از سوی مردم هم روبه رو شد.

سالاری گفت: برگزار کردن این رویداد در فرصت‌ کوتاهی که دست‌اندرکاران داشتند کار ارزشمندی بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: بدون شک برگزاری چنین رویدادهایی یک همت جمعی و استعداد ذاتی در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را می‌طلبد که خوشبختانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس موفق به تحقق این امر شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد ابراز کرد: امیدواریم مراسم اختتامیه این رویداد هم به خوبی برگزار شود و گروه‌ها راضی و خشنود به استان‌های خود بازگردند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول