اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن با حضور در بالای جدول خوب نتیجه گرفته است

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: فکر می‌کنم ذوب‌آهن تا این‌جا و با حضور در بالای جدول خوب نتیجه گرفته است و امتیازات خانگی را در بازی‌های خارج از خانه جبران کرده است.

ذوب‌آهن با حضور در بالای جدول خوب نتیجه گرفته است

حسن اشجاری پیشکوست فوتبال اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: ذوب‌آهن چند سالی از حد و اندازه خود دور بود، امسال با حضور ربیعی عملکرد قابل قبولی داشته و رتبه خوبی را بعد از چندین سال تلاش برای عدم سقوط به دست آورده است.

وی ادامه داد: با رفتن تارتار، مدل بازی تیم تغییر کرد، ربیعی با توجه به کارنامه خوب در مس رفسنجان، ذوب‌آهن هنوز نیاز به زمان دارد زیرا حاکم شدن تفکرات وی در تیم زمان‌بر است؛ امسال با توجه به تفکرات ربیعی و تغییرات زیاد در سطح فنی و بازیکنان جدید، طبیعی است که ثبات به زمان نیاز داشته باشد.

اشجاری تصریح کرد: بازی‌های خارج از خانه ذوب‌آهن خیلی امیدوار کننده بوده است، ذوب‌آهن بیرون از خانه توانسته نتایج خوبی بگیرد؛ فکر می‌کنم ذوب‌آهن تا این‌جا و با حضور در بالای جدول خوب نتیجه گرفته است و امتیازات خانگی را در بازی‌های خارج از خانه جبران کرده است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: در تعطیلی قبلی لیگ ذوب‌آهن دچار افت شد و در فولادشهر به مس رفسنجان باخت، با توجه به تعطیلات بلند مدت نیم‌فصل قرار دادن بازیکنان در شرایط مسابقه کار بسیار سختی خواهد بود.

وی یادآور شد: اعتقاد دارم ذوب‌آهن امسال بین تیم‌های بالانشین لیگ خواهد بود و مطمئن هستم اگر روند را ادامه دهند شاید به کسب سهمیه نیز امیدوار باشد؛ البته همه موفقیت‌ها به ربیعی و تفکرات ربیعی برمی‌گردد و ربطی به مدیریت باشگاه ندارد.

اشجاری همچنین عنوان کرد: نیما نکسیا در قواره تیم ذوب‌آهن نیست، در اصفهان مدیران بسیار زیادی که شایستگی و لیاقت مدیریت داشته باشید، داریم اما تصمیمات خلع‌الساعه برای ذوب‌آهن گرفته شد که از پایتخت بوده است، امسال مدیرعامل این‌گونه انتخاب شد و یک مدیر غیراصفهانی وارد فوتبال اصفهان شد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پایان تأکید کرد: فکر نمی‌کنم حتی اگر ذوب‌آهن قهرمان آسیا شود، مربوط به مدیریت نکیسا باشد، باشگاه ذوب‌آهن مدیران بزرگ و موفقی داشته است که کارنامه مشخصی دارند و اگر مدیران اصفهانی حمایت می‌شدند، خیلی بهتر بود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول