اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۲ نمایش‌ کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

۲ نمایش‌ کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان گفت: پنج گروه نمایشی از استان در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس در شیراز حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:هنرمندان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد توانستند با کسب ۴ رتبه بازیگری، ایده و کارگردانی در بخش خیابانی و ۸ رتبه نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی صحنه، طراحی لباس، بازیگری خردسال خوش درخشیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان گفت: نمایش تابوهای سیاه در قاب های مینیاتوری به نویسندگی پرویز جلیل نژاد و کارگردانی رضا وفانیا در بخش خیابانی از شهرستان بهمئی و نمایش لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود به نویسندگی حسن ذاکری و کارگردانی داود پارسا از شهرستان گچساران به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس در شیراز برگزار شد و دو نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول