اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

9 دی نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین ملت ایران در برابر توطئه استکبار جهانی است

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 دی نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین مردم ایران اسلامی در برابر توطئه شوم استکبار جهانی است،

9 دی نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین ملت ایران در برابر توطئه استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9دی آمده است: حماسه نهم دی ۱۳۸۸ از مهمترین حماسه‌ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود، زیرا این حماسه بزرگ با خنثی سازی این توطئه عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین نمود.

در این بیانیه آمده است: بی تردید حماسه عظیم 9 دی، اوج تجلی بصیرت، ولایتمداری، غیرت دینی و پاسداشت آرمان های متعالی عدالت خواهانه و استکبارستیز ملت مسلمان ایران در برابر ترفندهای خائنانه و مذبوحانه دشمنان خارجی و ایادی مزدور و فریب خورده داخلیشان بود، این روز بزرگ با عنوان یوم‌الله بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم این مرز و بوم ماندگار شده است و تعبیر انقلاب سوم نشان از اهمیت و جایگاه والای آن در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی دارد.

این بیانیه می‌افزاید: این روز سرنوشت ‌ساز نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین مردم ایران اسلامی در برابر توطئه شوم استکبار جهانی است، توطئه‌ای که در آن خبیثان روزگار، به بهانه دفاع از آزادی و حقوق ملت، سه اصل محوری انقلاب اسلامی یعنی مردم، مکتب و رهبری را نشانه رفته بودند زهی خیال باطل که بصیرت و درایت مردم مسلمان ایران و البته رهنمودهای داهیانه و روشنگر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) موجب شکست سنگین این توطئه و یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شد. نهم دی تجلی بصیرت و هشیاری مردمان متوکلی است که در دامانشان قهرمانانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته‌اند.

در این بیانیه آمده است: گذر تاریخ از 9 دی به 13 دی چه زیبا توالی مفاهیم ارزشمند بصیرت و هوشیاری و شجاعت و ایثار را به هم پیوند می‌دهد و ثمره انقلاب سوم را اخراج استکبار جهانی از این منطقه قرار می‌دهد. شاید تقدیر الهی در خلق چنین توالی مقدسی، نشان دادن اهمیت و لزوم بصیرت و درایت در جامعه برای پروراندن انسان‌های شجاع و دلیر باشد. انسان‌های دلیر و آزاده‌ای که جانانه در مقابل دشمن برای پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کرده‌اند و در مقابل شیاطین با عزمی راسخ ایستاده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه 9 دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‍سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند.

فتنه‌آفرینان مدعی آزادی، مردم‌سالاری و حقوق بشر امروز نه تنها آزادی و حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفته‌اند، بلکه با کمک‌های مالی، تجهیزاتی و رسانه‌ای از رژیم غاصب صهیونیستی چهره واقعی خود را نمایان ساخته‌اند.

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همگام و همنوا با امت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ضمن بازخوانی مجدد درس های تأمل برانگیز این حماسه بزرگ و بر اساس عهد و پیمانی که با بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی کبیر(ره) و شهدای گلگون کفن خود بسته است با استمداد از فضل الهی، تا آخرین قطره خون خود در دفاع از کیان انقلاب اسلامی گوش به فرمان رهبر فرزانه و مقتدای عظیم الشأن خود امام خامنه ای حفظه الله تا فتح قله رفیع کمال و پیشرفت و نیل به حکومت عدل جهانی و تشکیل جامعه نمونه اسلامی لحظه ای از پای نخواهد نشست.
 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول