اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۹ دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: روز 9دی می تواند درس عبرتی برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باشد.

۹ دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مراسم مراسم بزرگداشت نهم دی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور پرشور علما و روحانیون شیعه و سنی، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خانواده معزز شهدا و جمعی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم زاهدان اظهار داشت: روز نهم دی روز بصیرت و عنایت ویژه خداوند متعال است که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این روز مردمان ما با هوشیاری و بصیرت کافی به میدان آمدند و توانستند برنامه های دشمنان قسم خورده ما را نقش بر آب کنند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: روز نه دی هم می تواند درس عبرتی برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باشد که باری دیگر مردم ما را آزمایش کردند و شکست خوردند.

وی افزود: دشمنان ما باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست و مردم ما چه در فتنه سال ۸۸ و چه در فتنه های سال های بعد از آن بصیرت خود را ثابت کرده و نشان دادند که تسلیم دسیسه های دشمن نخواهند شد.

شفائی تصریح کرد: روز نه دی از طرفی دیگر برای مردم شریف ایران و دوست داران انقلاب نقطه امید است.

شفائی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با هوشیاری و بصیرت مردم فتنه دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون ناکام مانده است و آن ها نتوانستند این انقلاب شکوهمند را متوقف کنند.

 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول