اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حضور مردم در روز ۹ دی خط بطلانی بر فتنه ۸۸ بود

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: ۹ دی‌ روز بصیرت و پاسخ مردم ایران به توطئه بزرگ براندازی دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران است و حضور مردم خط بطلانی بر همه فتنه‌های دشمنان بود.

حضور مردم در روز ۹ دی خط بطلانی بر فتنه ۸۸ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز به مناسبت ۹ دی‌ در جمع مردم شهرکرد  گفت: ۹ دی‌ روز بصیرت و پاسخ مردم ایران در مقابل توطئه بزرگ براندازی دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران است و حضور مردم خط بطلانی بر همه فتنه‌های دشمنان بود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: حضور گرم مردم امروز در سراسر کشور، برای دشمنان معنادار است و اگر چه ما از یک فتنه بزرگ در ۱۴ سال قبل عبور کردیم اما اگر فتنه دیگری از سوی دشمنان نظام اتفاق بیفتد، مردم همچنان سیلی محکمی به آنان می‌زنند.

وی با اشاره به فتنه سال ۱۳۸۸، افزود: این فتنه ۲ سر داشت، یکی دشمنان خارجی و دیگری قدرت‌طلبان داخلی بودند.

تسخیری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص برنامه‌ریزی طولانی مدت دشمنان برای عملیاتی شدن نقشه‌هایشان در فتنه ۱۳۸۸، اضافه کرد: برای این فتنه از ۱۰ سال قبل برنامه‌ریزی شده بود و هدف اصلی آنان حذف جمهوری اسلامی و تغییر نظام بود.

وی بیان کرد: دشمن ۲ طراحی خاص در فتنه ۱۳۸۸ داشت که اگر یکی نتیجه نمی‌داد، طرح جایگزین داشته باشد و این نشان از عمق این فتنه بود.

دشمن در فتنه ۱۳۸۸ به دنبال حذف دین از حکومت بودند

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه اظهار داشت: طراحی خاص دشمنان، حذف دین از جمهوری اسلامی و تصور آن‌ها کشور بدون دین ایران بود.

وی عنوان کرد: حالت دیگر نقشه دشمنان، آشوب در سراسر ایران بود و دشمن برای برنامه‌هایش، نقشه‌های سنگین علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بود همچنین هزینه‌های سنگین و تربیت صحنه‌گردان‌های داخلی از دیگر اقدامات دشمنان بود تا برنامه‌هایشان را در میدان عملیاتی کنند.

تسخیری با اشاره به اینکه در فتنه ۱۳۸۸ دشمن ۶۰ موسسه و بنیاد را در آمریکا فعال کرده بود، افزود: دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برای دشمنان خیلی مهم شد و آنان در پی باطل نشان دادن انتخابات و دلسرد کردن مردم بودند که هم‌اکنون هم سعی دارند مردم را از حضور پُرشور در انتخابات منصرف کنند.

وی بیان کرد: فتنه ۱۳۸۸ یک فتنه‌ آمریکایی، صهیونیستی و بهایی بود که دشمنان همه ظرفیت خود را برای تغییر جمهوری اسلامی ایران به میدان آورده بودند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه بیان کرد: دشمنان با صرف هزینه‌های سنگین، تربیت نیرو، استفاده از جریانات رسانه‌ای و اقدامات دیگر به دنبال ایجاد حکومتی بودند که با منافع آمریکا همراهی داشته باشد.

مجلس و دولت انقلابی کنونی باعث عصبانیت دشمنان هستند

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: دشمن از وجود دولت و مجلس انقلابی کنونی عصبانی است زیرا باعث تحولات مثبتی شده‌اند و لذا در پی این است تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منع کند یا انتخاب اشتباه انجام دهند. 

تسخیری خاطرنشان کرد: دشمنان نظام هنوز بیدار هستند و اگر ما خواب بمانیم با لگد دشمن از خواب بلند می‌شویم و لذا باید از تمام ظرفیت‌های انسانی، مالی و فرهنگی برای حفظ نظام استفاده کرد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول