اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم چابهار

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: به مناسب دهه بصیرت با هدف محرومیت‌زدایی، گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان چابهار اعزام می‌شوند.

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم چابهار

سرگرد فرامرز سراوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شعار امسال دهه بصیرت، "بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی" است که در همین راستا بیش از ۱۵ برنامه‌ محوری به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان چابهار افزود: در فتنه ۸۸ و در شرایطی که دشمن از همه توان و ظرفیت خود برای جنگ نرم و جنگ ترکیبی جهت براندازی نظام استفاده کرده بود، مردم ایران در روز عاشورا با واکنش سریع و خودجوش و با بصیرتی مثال‌زدنی، این فتنه را خنثی و پایبندی خود به ولایت‌فقیه را بار دیگر ثابت کردند.

سراوانی ادامه داد: این حماسه عظیم ثابت کرد که مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند حتی اگر همه قدرت‌های بزرگ دنیا بخواهند به این نظام ضربه بزنند.

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: در همین راستا و باهدف بصیرت‌افزایی کارکنان بسیجی شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان چابهار، برنامه‌های مختلفی تدارک‌دیده‌شده است که برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، جلسات روشنگری برای کارکنان ادارات، حضور کارکنان بسیجی در نمازجمعه و برگزاری نمایشگاه‌های عکس و فیلم در ادارات از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

این مسئول بیان کرد: هم‌زمانی بزرگداشت دهه بصیرت و دهه مقاومت و بزرگداشت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سبب شد این برنامه‌ها با یاد و نام این شهید گرامی برگزار شود و برنامه‌های مختلف دیگری از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا، میزهای خدمت جهادی در نقاط مختلف شهرستان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، پویش نذر خون و اهدای لوازم‌التحریر نیز برگزار خواهد شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول