اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی خدمت» برگزار می‌شود

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی خدمت» برگزار می‌شود.

دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی خدمت» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی باقری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز یک‌شنبه ۱۰ دی ماه امسال طی گفت‌وگویی با تبریک ولادت حماسه ۹ دی، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشتن یاد و خاطر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه به همت شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران بر مبنای ارائه خدمات جهادی در مناطق محروم و روستاهای استان به مدت سه روز از ۱۰ تا ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره جهادی سه روزه خدماتی از قبیل درمانی و غربالگری، دوره آموزشی مهارت های زندگی، مهارت آموزی، خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری، خدمات بیمه ای، مشاوره شغلی و سایر به مردم شریف روستاها ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: روستاهای پوستکلا از شهرستان بابل ۱۰دی ماه، لاک‌تراشان شهرستان نکا ۱۱دی ماه و سنگ‌نیشت سوادکوه ۱۲ دی ماه از ساعت ۹صبح تا ۱۳ بعد از ظهر در این مرحله از این جشنواره جهادی انتخاب شده‌اند و مردم این روستاها با اولویت زنان، خدمت جهادی دریافت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان گفت: حوزه اجتماعی، امور بانوان و اشتغال این اداره کل با همراهی و همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه، بهزیستی، تأمین اجتماعی، درمان تأمین اجتماعی، بیمه روستایی و... در برگزاری این جشنواره جهادی مشارکت دارند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول